Nästa uppdaterade hästras?
Av alla de hästraser som redan finns på Jorvik, vilken eller vilka hoppas du blir nästa att uppdateras till den senaste generationen hästar?
Om du har sett spoilers håll det för dig själv och skriv det inte i tråden. 🤫
Här är en lista över de raser som idag inte finns i Genertion 3:
- Appaloosa
- Arab
- Danskt varmblod
- Frieserhäst
- Frisisk sporthäst
- Haflinger
- Hannoveranare
- Holländskt varmblod
- Islandshäst
- Jorvikisk urhäst (Isländsk typ)
- Jorvikisk urhäst (Shire-typ)
- Jorvikisk ponny
- Lipizzanerhäst
- Morab
- Morganhäst
- Mustang
- Oldenburgare
- Painthäst
- Pintoarab
- Selle français
- Shire
- Welshponny
- Westfalisk häst
// Harley
- Redigerat 2021-06-11 08:58 av Herveaux
#0: De jag ser fram emot mest är Frieser, Islandshäst, Jorvikisk urhäst (Shire-typ) och Shire.
// Harley
Jag tycker med, att Frieserhästar behöver en facelift och kommer bort från det här "Barbie" utseendet ;)
//Cyndi
Jag är medlem i ridklubben "Silent Heroes Inc." på Marshmallow Clouds.
Min blogg "Cynthia Winterborn".
#2: Håller med, Friesrarna som står hos Steve idag är väldigt mycket Barbie-häst, jag gillar inte alls hur plastiga de ser ut.
Hoppas de nya blir riktigt maffiga, högresta, mattsvarta med eleganta, typiska Frieser-rörelser. 🖤
// Harley
Längtar till en ny version av Arab då det är en ras jag ville ha från första början men ännu inte införskaffat.
Sen är jag lite kluven till nya mustanger, av nån anledning gillar jag faktiskt den gamla hederliga versionen (troligen för att det var den första ras jag skaffade).
Welshponny skulle inte sitta fel med ny uppdatering heller (och gärna olika varianter av den som tex welsh cob).
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#4: Ja, det ska bli spännande att se hur en ny Arab skulle se ut! Vilket lyft!
Jag har samma känslor för den äldre Fjordingen faktiskt. Det är nog en av de få "överlevande" inte-G3 hästarna i mitt stall just nu.
// Harley
Islandshästen! Men även alla de som ni nämnt här. Shiren ligger nog tvåa på min lista av hästar jag vill ha uppdaterat, de nuvarande ser ut som ballonger typ 🙊
Hästar som ser ut som ballonger:
-G2 Quatermodellen (inkl paint ect)
-G3 Quater
-G2 Arab (inkl pintoarab)
-G2 Engelska fullblodet
-G2 Haflinger
-G2 Hannoveranare
-G2 Lipizzaner
-G2 Mustang
-G2 Shire (inkl urhästarna)
-G2 Welsh
såååå… alla dem vill jag ha uppdaterat 😂 förutom G3 Quatern, den får va som den är lol. Intressant nog är de flesta G2 hästar ballongiga… måste varit deras stil på hästarna på den tiden 😛
Islänningarna och haflingern😍 Väntat sen de började uppdatera hästar😅