Trailer: De nya Urhästarna!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Våra nya Jorvikiska Urhästar kommer snart!
En otroligt gammal ras med en mycket spännande historia.
Den största skillnaden jämfört med de gamla Urhästarna (som numera går som Magiska hästar) är att de här nya sötnosarna inte byter färg.
De har inte mindre än 2 unika rörelser; klickar du på mellanslag när ni står stilla så lägger den sig ner och när du skrittar, håller ner SHIFT-tangenten samtidigt som du ber din häst att gå fortare så utför hästen något som liknar mezair. Dessutom har den inte mindre än 3 unika manstilar.
Vad tycker ni om våra nya snälla jättar?
// Harley
- Redigerat 2021-06-11 07:27 av Herveaux
#0: Jag tar en i varje färg till att börja med, tack. 😍
// Harley
Japp, dom är mina ;)
Gimme, my precious!
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Gillar den svarta/mörkbruna och den fluffiga bäst, hade gärna sett en fluffig svart :P Vet inte om jag kommer skaffa nån direkt eller vänta ifall det kommer fler färger (någon som vet om det kommer komma fler varianter?)
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#4: Det brukar alltid komma (minst) ett lass till. Jag tror de här kommer vara en riktig storsäljare så det borde (läs måste) komma fler varianter.
// Harley
- Redigerat 2020-10-05 18:28 av Herveaux
De har publicerat en bild på facebook med the second batch av hästar. Ursäkta engelskan, det svenska föll ur minnet. Jag kommer bli fattig, haha
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
#6: Holy moly, jag måste bygga ut stallet! 😂
// Harley
Har redan max, men jag vill ha fler boxar!
#6: Hoppas de gör en bild där man kan se alla färgerna! Även dem som var i videon.
Har som tur är några boxar lediga i stallet ;) Men har ju min lilla knasiga ide att bara ha en färg va varje ras (sen har det ju pga av omständigheterna blivit fler av nordsvenska typen) så får se om jag kan bestämma mig för enbart en eller om det blir fler som flyttar in…
Undrar om någon av dem kommer dyka upp i appen också (tyvärr lär det väl bli den färg jag minst vill ha för det känns det alltid som det blir).
Gillar den längst till vänster och sen den bork färgade med tigerrumpa bäst av dessa. Så blir nog en av dem två eller den svarta från trailern.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Jag inser att jag vill ha 7, möjligtvis 8.. Bye bye SC.