Kan inte mata hästarna
Hej!
Jag har ett problem med att mata hästarna undrar om det är någon bug i mitt spel. Det funkar att köpa maten. Men när jag går in på ställen där jag ska mata hästarna så kommer inte den gröna cirkeln fram som ska göra att jag kan börja mata.
Jag kan inte heller rykta, kratcha hovar osv. Hästarna blir lite segare och långsammare samt sura.
Jag gjorde ett uppdrag i Sydhoven och pratade med en kille i spelet och då blev han som man pratar med för att få tillgång till att mata hästarna försvann och nu står bara hans pappa Thomas Moorland (och han kan man inte fråga för det går inte prata med honom). Jag och min kompis har funderat och tänker att kanske var det en Quest som togs bort medans jag eg höll på att göra den och detta ställde till det. Questen handlade om att han som man fick tillgång till maten av blev bortrövad på en båt för han försvann i och med det. Nu när jag kollar finns ingen mer quest i Sydhoven för mig.
Kan det vara detta som är problemet och hur kan jag gå vidare?
- Redigerat 2021-06-11 10:21 av Herveaux
#0: Efter att Justin Moorland har lärt dig sköta om hästen i början av spelet behöver du inte prata med någon för att ta hand om dina djur.
Fungerar det inte heller när du är inne i hemstallet?
// Harley
- Redigerat 2020-10-17 10:44 av Herveaux
Jag tror inte ens de andra uppdragen blir upplåsta innan man gjort de första questen som består i hur man tar hand om hästen, och hur man rider.
Sedan har det inget att göra med Sydhoven, det låser man upp långt efter. Skulle rekommendera att prova i hemstallet, och om de ändå inte fungerar, skicka till supporten.
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell