Jag vill köpa en ponny
Det behövs tydligen för vissa grejer, så jag tänkte göra ett undantag för en speciell liten pålle. Jag har tekniskt sett köpförbud tills alla mina hästar kommit upp i level 15..
Har ni några rekommendationer? Jag letar inte efter något speciellt, utan jag vill mest höra om era favoriter och gärna se bilder på dom. Är dom extra roliga, magiska, "flashy" och annat kul är det en bonus. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
- Redigerat 2020-10-18 00:14 av Mitchika
- Redigerat 2021-06-11 09:13 av Herveaux
Jag har sneglat lite på Zonny och Vega. Är det någon som har dom? Kan dom användas i ponnylopp och ponnytävlingar? Det är tävlingarna jag är mest intresserad av, så det är den sortens ponny som går att delta i dom som jag är ute efter just nu.
#0: Köpförbud tills alla mina hästar kommit upp i level 15 har jag också haft. Vilket har gått sådär under åren… 🤨
Ponny var det ja. Jag är väldigt kär i Connemaran.
På den här hemsidan kan du se bilder på alla hästar i spelet, vart de finns att köpa, vad de kostar osv.
http://starstable.bplaced.net/db/se/horses.html
(Älskar Star Stable Database, där finns i stort sett alla artiklar man kan köpa i spelet. Kläder, husdjur, hästutrustning, you name it.)
De enda magiska hästarna vi har just nu som är ponnys är Zonny och Vega som bor uppe hos Ydris.
#1: Jajamensan, både Zonny och Vega får tävla i ponnytävlingarna.
// Harley
- Redigerat 2020-10-18 00:24 av Herveaux
Vill man göra det enkelt för sig så finns ju Chincoteagueponny och Jorvikisk startponny i Appen (tycker båda har rätt fina färger dessutom).
Annars var min första ponny Welshen (dock gammal modell). Men gillar verkligen Connemarorna!
De mer magiska är ju Zony och Vega uppe vid cirkusen.
Är väl inte superförtjust i Chincoteagueponnierna mest för de har, för mig, lite konstig animation med öronen när de bara står.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Tack för svar och tack för bra hemsidetips! Jag hade ingen aning om att den fanns! Den kommer missbrukar från och med nu. :D
Jag gillar ju Connemara i real life, så att säga, så den sneglar jag lite extra på.
Vet ni om Zonny och Vega går att använda i ponnyloppen? Om dom gör det kan det bli en av dom jag köper. Annars ska jag kolla in Connemarorna ordentligt.
Edit: Missade att du redigerat och lagt in svaret! Tack! :D
Då får vi se vilken ponny som går med i Carolines galn-jag menar rätt normala äventyr i Jorvik.
- Redigerat 2020-10-18 00:50 av Mitchika
Vad svårt det blev nu..
Jag gillar verkligen Zonny och jag hade tänkt välja den, men jag föll pladask för en Jorvikisk Startponny också. Gah, jag ska ju bara ha en. Jag kommer aldrig ha orken och motivationen att levla upp två ponnisar.. eller..?
#5: Skaffa ena nu och vänta med den andra tills det är dags att börja göra alla dagliga uppdrag för att få Runspringaren för under den perioden får man rätt mycket häst XP så man lätt kan levla häst (säkerligen fler stycken dessutom) bara genom att göra dem uppdragen dagligen. (Själv levla jag upp min nya Quarter jättefort efter att dem dök upp i spelet). Kände själv att jag önskat jag hade fler olevlade hästar när jag satt och gjorde dem uppdragen för det kändes som jag slösa bort massa häst xp :P
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#6: Åh, tack för tipset! :D
Nu har jag dock ett par småtjejer redan, men då kan en av dom vänta tills Runspringar-perioden. :D