Pratar ni med er häst när ni spelar?
Det här har kanske varit uppe förr, men vad sjutton vi tar en vända till i så fall.
Jag vart inspirerad från den här tråden inne på the Sims iFokus när det nämndes att prata högt till sina simmar medans man spelar.
Pratar du med din häst när du spelar? Eller din karaktär, husdjur, andra spelare (fast de inte kan höra dig) eller NPC:er?
// Harley
Jag babblar mycket medans jag spelar. 😄
Framförallt hästis får både beröm och…en del inte-beröm när det går dåligt. Vadå mitt fel att det går dåligt…? Fnys!
Händer att jag morsar på NPC:er man inte pratat med på länge när man susar förbi. Sen måste man ju gulla med någon av alla söta djuren som finns runtom på ön.
Åsnorna på Starshine Ranch har väl snart skavsår i de långa öronen… 🥰
// Harley
- Redigerat 2020-11-17 19:02 av Herveaux
Jag vet ärligt talat inte om jag gör det eller inte :P Iaf inte rakt ut i luften (gör det i huvudet ibland).
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Jag brukar bara "prata" med min häst när jag blir arg och irriterad på den och det jag säger då är det nog inte lämpligt att skriva ner. :) (Jag vet ju att det är mig det är fel på, men ändå.)
har en nästan konstant inre monolog när jag spelar, och både djur (mina hästar dåda) och npc:er får höra både ris och ros 😂 när jag spelar med vänner och i röstchatt så blir det bara värre, hahah
Jag har inre monologer med karaktärerna, hästarna och djuren hela tiden medan jag spelar. Ofta utspelar det sig små minihändelser och äventyr i mitt huvud med dom medan jag rider längre sträckor för att komma till nästa destination i uppdrag eller så.
När det gäller prata högt så… umm, räknas svordomar och skäll? :D
Annars har jag långa konversationer med min hund där jag svarar åt dom och mycket av det är förolämpningar som slängs åt båda håll. Ibland glömmer jag bort mig och gör det ute på promenader också..
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows