Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettervinternyheter
Läst 220 ggr
Herveaux
2

Trailer: Vinter på Jorvik!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Den kalla vintern närmar sig Jorvik. ❄️ Norrsken dansar över natthimlen och sjöarna täcks av is. Låt oss hålla värmen med att fira Vinterns Ande tillsammans 🌟🤗 Samla varma önskningar genom att hjälpa andra i nöd och lär dig mer om aldrig tidigare skådade delar av Jorvik, däribland öns egna stjärnbilder och stjärntecken! Efter en lång dag av upptäcksfärder och häng med kompisarna kan ni bege er till Vinterbyn och byta in varma önskningar mot gåvor 🎁💝
Innehållet i den här videon kommer släppas under flera veckor nu under vintern, håll ögonen öppna!

// Harley

• Redigerat 2021-06-11 07:26 av Herveaux
Maleficum
2

Verkar vara uppdaterat renpulver (men övriga djur också kanske?).

Hoppas verkligen kaninerna innebär att man kommer få/kunna köpa dem som husdjur!

Verkar bli paketöppning istället för adventskalender i år (läste någonstans att det inte skulle bli nån adventskalender i år). Hoppas bara man kommer kunna öppna paket även om man missar att logga in någon dag.

Vill ha onsdag nu!! Börja leka runt med vinteruppdragen och få kolla in de nya söta djuren!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
1

#1: Jag tror absolut man kan öppna paket från tidigare dagar, annars blir det nog upplopp till SSO HQ. 😅

Jag vart inte lite kär i älgen som står där i Vinterbyn. 🥰

Verkar bli en riktigt mysig vinter i år på Jorvik! 🧡 Så roligt att det händer saker på ön också och inte bara i Vinterbyn.

// Harley

Maleficum
0

#2:Det lär det verkligen bli isf :P

Den är superfin! Hoppas de dyker upp ute på Jorvik i framtiden också (både älgarna och hjortarna och björnen).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Bianca Songcastle
0

Vänta vänta! Ska vi få snö?! Inte bara i vinter byn?😃😍

✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨

Herveaux
1

#4: Ser ut som att det iaf kommer falla snöflingor men inte bli någon snö på marken.

// Harley

Amephyst
1

Det här ser väldigt lovande ut, och de nya träden i vinterbyn! Vinterbyn var verkligen i behov av en uppdatering, så nu hoppas jag bara att dinodalen kommer att få de där underbara träden :3

Herveaux
1

Jag är inte spec brydd i vare sig astronomi eller astrologi i vanliga fall men Jorviks version är jag väldigt nyfiken på att få se! ✨

// Harley