Tävlingar och priser?
Satt precis och pratade om pristävlingar med en annan Sajtvärd och det vore roligt att ha något liknande här på vårt forum.
Så, vad skulle ni vilja ha för tävling(ar)? Vad skulle ni vilja vinna? Presentkort eller någon liten present som dimper ner i brevlådan? Berätta! 😄
Förresten, nu när det finns fler betalningsalternativ när man köper Star Coins, kan man köpa SC åt någon annan utan att mottagaren (som får SC) behöver lämna ut person-, eller inlogg.uppgifter? 🤔
// Harley
- Redigerat 2021-08-22 09:22 av Herveaux
SC skulle ju helt klart vara ett trevligt pris att vinna!
När man köper presentkort i butiken så har jag förstått det som att man får en värdekod som man fyller i precis som när man får presenter från teamet så en sån är ju isf enkel att bara skicka i ett meddelande till den som vinner. Dock verkar den minsta summan man kan köpa på det viset vara 500 sc.
Annars vet jag tyvärr inte hur man ska få till det (aldrig köpt SC via inloggningen så har ingen aning om hur det funkar med de olika betalningsmetoderna).
Angående typ av tävling har jag tyvärr inga idéer.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#1: Jag har velat ha SC som pris till vinnaren i Månadens Bild sen tävlingen startade men 500 SC/mån tycker plånboken blir lite väl saftigt. Hur mycket jag än älskar er medlemmar! 🥰
För enstaka tävlingar skulle det dock vara en annan femma.
Jag ska forska i att köpa SC och betala med Swish, kanske kan bli SC-priser fr o m årsskiftet, sådär 100- 200 SC till vinnaren av Mån. Bild. 😉
// Harley
- Redigerat 2020-11-27 21:15 av Herveaux
Åh roligt 😄
✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨
#2: Var väl lite min tanke också att 500 kanske är lite väl mycket men går det att fixa till 100 (och väl då 200 när det är dubbla SC helger) skulle ju inte vara helt fel :) För mig som inte har råd att köpa SC själv så är ju 100 SC rena guldet! Så det hade varit superskoj att kunna vinna!
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#2 Håller med 500 SC i månaden blir väldigt saftigt i plånboken. Annars kan man kanske få ett poäng för varje månadens bild man vinner och sedan räkna ihop poängen varje år för att en person sedan vinner 500 SC. Självklart borde poängen nollställas efter att priset delats ut.
Om man bara vill tillräckligt mycket klarar man det.
/Elena
boktips.webnode.se/om oss/
#5: Poäng var en smart idé men jag skulle gärna vilja dela ut ett litet pris varje månad. Nu vart det inga SC till vinnaren under 2021, livet kom lite i vägen för min del där i början av året.
När jag jobbade med sajten Hundar iFokus hade vi en jultävling med flera olika deltävlingar där medlemmarna samlade poäng. Var väldigt roligt att knåpa ihop, ska se om jag kan få ihop någon jultävling i år igen. Tyckte förra årets jultävling här var väldigt rolig, även om det var galet svårt att utse vinnare. 😅
// Harley