Möte under misteln?
Vem skulle du (eller din spelkaraktär) vilja möta under misteln för en puss, kram eller bara ett handslag?
// Harley
Varken Minna eller jag har förlåtit Ydris för hur han ställde till det för Galloper under Halloween så jag tycker Minna ska få ge Linda Chanda en kram. Linda är så go och ganska så lik Minna i mångt och mycket.
Hade inte Maya lagt beslag på Alex Cloudmill hade hon fått en puss. 😘
Edit. Vågade knappt skriva ut det först men givetvis skulle Galloper få den hårdaste björnkramen möjligt. Tur att man inte kan krama ihjäl ett spöke.
// Harley
- Redigerat 2020-12-06 18:42 av Herveaux
Jag ger Alex en björnkram. Ydris kan få ett nyp i örat. :)
Caroline träffar gärna Courtney och/eller Mrs. Drake under misteln för en puss. Jag gör detsamma med Igor.
I övrigt vet jag inte riktigt. Caroline har väldigt svårt för att få vänner. Lisa kan få ett handslag och Starshine samt Galloper kan få en kram. Gallopers häst får en liten puss på mulen efter det härliga äventyret den här Halloween. Pi får välja, handslag eller kram.
Om man får ge en "kärleksfull" örfil så träffar vi gärna Ydris under misteln också. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
- Redigerat 2020-12-06 18:33 av Mitchika
Haha, säkrast att Ydris håller sig på säkert avstånd från öns mistlar låter det som. 😅 Som man sår får man skörda, min herre…
// Harley
#4: Vi skulle tycka bättre om Ydris om han inte kallade Caroline för sin lilla duva hela tiden. Det rycker till av ilska i henne varje gång… vilket säkert är varför han fortsätter..
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Daphne vill ge Tin-Can en stor kram! Och även smuggla med sig några av de nya kaninerna i Redwood skogen och krama om.
Sen vill jag nog ge Maya en ordentlig kram för allt jobb hon gör med att sköta alla stallar och hästar!
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Jag vill nog ge Josh en liten puss, starshine och Maya em kram och alex ett handslag😘
✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨
Ximena har alltid haft ett gott öga till Josh, så att träffa på honom under misteln hade varit väldigt trevligt 😉 Hugh från räddningsfarmen skulle få en kram och handslaget skulle gå till Linda.
Ja, Rose skulle nog väldigt gärna ge en stor kram till Galloper. Även Derek och Anne kan få sig kramar, speciellt om det följs av att sitta vid en lägereld och snacka om äventyr och livet. Och varför inte ett stadigt handslag med Darko? För vad vore en hjälte utan sin fiende?
Aixa vill nog allra helst både krama om och pussa på sin älskade lilla räv. Men som tur är behöver hon inte ha en mistel för det!
Zita å andra sidan skulle nog helst vänskapligt krama om Isabell Figg. Zita gillar få människor, men Isabell är så löjligt självsäker så Zita gillar henne. Hon har dock svårt att uttrycka det, så kanske en mistel skulle vara en bra ursäkt…
Jag själv skippar kramarna och pussarna i år, så jag låter spelgubbarna ha hand om det. 😁