Hästar genom tiden
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sprang över denna video igår som Corinne Misthill gjort med hästarnas utveckling från 2011 till 2020 (dock väldigt få av de första hästarna). Intressant att se hur de förändrats och även hur miljön uppdaterats och förändrats genom åren! Och som någon påpeka i kommentarerna, det har släppts ovanligt många hästar i år!
Fick mig att inse också hur många hästar som dykt upp sen jag börja spela! (Började straxt innan Haflingern dök upp i spelet).
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Åh, på något vis saknar jag ändå älgarna, dvs den allra första modellen. 😭 Skulle så önska att man kunde ha sina gen 1,5 hästar som gen 1, föredrar alla mina gamlingar i sina ursprungsformat. Startisen får gärna ha kvar sin nuvarande gen 3 version, men om gen 1,5 skulle finnas som gen 1 skulle jag kunna köpa en gammal kopia av startisen och springa runt på den när saknaden efter enklare tider blir för stor 😂
Och ja, de har verkligen släppt massa hästar i år. Oftare än varannan månad, vilket annars är tidsschemat, eftersom de också haft magiska hästar däremellan. Som tur är är man vuxen med jobb och dåliga ekonomiska prioriteringar, så man kan köpa sc då och då. 😆