Klubbaktiviteter
Jag har en klubb på 8 aktiva medlemmar. Vi är nystartade och har därför inte många idéer hehe. Än så länge har vi frågesport, Slenderman, klubbmöte och ridlektioner på listan. Har ni fler förslag på lekar eller liknande skriv gärna ner dem och förklara hur de går till. :)
- Redigerat 2021-06-11 06:57 av Herveaux
Skulle rekommendera sen kanske eller nu om det kommer ganska många Big Paradise. Du kan söka på youtube ”Big paradise sso” Så kan du kolla på en i Sneaky dragons vlogg hehe där han filmar typ 4 olika videos xD Ockh så kanske du får lite inspiration från de:)
✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨
Kurragömma brukar vara uppskattat inom ett visst område (eller på hela Jorvik!)!
Frågesport som sagt.
Var med i en klubb en gång där det var som "under hökens vingar kom" eller vad det nu heter också xD, det var kul faktiskt!
Levlingshäng ksk, strandhäng på fp och grilla korv eller bara något lugnt ;)
Jag gillar också championat med hela klubben, det är kul! Även grupptävlingar mot varandra är väldigt nice.
Du kan titta på Sneaky Dragons Eventregister om du vill :)
Kom ihåg att nämna var eventet är ifrån bara.
https://sneakydragons.weebly.com/eventregister.html
Alltså, jag skulle kunna sluta äta choklad, men jag är inte den som ger upp…
Jag personligen tänkte starta en klubb och ett event från vårat eventregister är:
ARTISTER
Det går ut på att eventledaren säger ett ord. Sedan ska de som är med på eventet säga en mening ur en låt med det ordet i
Om man bara vill tillräckligt mycket klarar man det.
/Elena
boktips.webnode.se/om oss/