Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterveckans-uppdateringtävlingar-ssoappar
Läst 293 ggr
Herveaux
0

Veckans Uppdatering - v. 4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är dags för en ny tävling!

Hej, StarFam! Den här veckan har Yelena kommit till Jorvik för att hålla en tävling i Working Equitation!

En helt ny tävling!

Yelena har jobbat hårt med att färdigställa tävlingen i Working Equitation. Nu letar hon efter duktiga ryttare – den här tävlingen kräver fart och koordination medan du ska undvika kluriga hinder! Du kan behöva öva några gånger. Den här tävlingen är verkligen ett test för dig och din häst som ett team!

Tänk på att du bara får jorvikiska kronor och XP för din häst första gången du spelar varje dag. Efter det kan du titta på poängtavlan och försöka slå ditt rekord så ofta du vill. Yelena ser fram emot att se dig sätta dina färdigheter på prov. Möt henne vid paddocken intill Silverglades Hästsportcenter för att göra ett försök!

För att få delta i tävlingen måste du ha slutfört uppdraget där du provar tävlingsbanan vid Vingården.

Har du vad som krävs för att klara av den här tävlingen?
Har du vad som krävs för att klara av den här tävlingen?

En uppdatering från Star Stable Friends

Glöm inte att kolla in vår app, Star Stable Friends. I morgon kommer vi att släppa soundtracket från Wildwoods till musikspelaren! Stick dit snart och lyssna både på de senaste låtarna och dina gamla Star Stable-favoriter!

Veckans videoklipp!

Varje vecka delar vi med oss av ett av våra roliga videoklipp – ibland ett helt nytt och ibland en nostalgisk tillbakablick! Här är veckans videoklipp

Kommer NÄSTA VECKA!

En lekfull ponny är på väg till Jorvik hela vägen från Gotland!

Ha en jättebra vecka!
Kärlek från ditt Star Stable-team ♥

Text och bilder: https://www.starstable.com/se/article/9840

// Harley

• Redigerat 2021-10-01 11:35 av Herveaux
Maleficum
1

Något jag märkte med denna uppdatering var att de gjort siffrorna tydligare på sakerna i ryggsäcken! Något jag längtat efter länge då det ibland varit omöjligt att se hur mycket man haft av vissa saker som hamnar på hög.

Sen står det inget om tävlingen kommer bli permanent eller inte? Den finns ju inte med i resultatlistan så gissar på att den kommer försvinna? Lite knixiga svängar men hade hoppats på lite mer variation av "stationer" som gjort att man behövde ändra tempot lite mer och inte bara kunna köra fullt ös genom nästan hela banan. Men förhoppningsvis kanske de kommer utveckla det mer och man kommer få lite fler WE tävlings varianter som är lite mer trixiga och inte bara handlar om fart utan lite mer precision.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Karamello30
0

Var det bara jag som tyckte att vi fick… lite lite denna vecka? Jag var övertygad på att vi skulle få tillgång till de andra delarna i Wildwoods och se vad som gömmer sig på andra sidan bron.

Hur som helst är det roligt med en ny typ av tävling, även fast jag mer tycker om hoppbanor. Jag fullkomligt avskyr alla lekar och tävlingar vid Starshine Ranch.

En dröm jag har är att vi i SSO ska få alla banorna från Star Stable-serien. Vinterryttaren hade flera roliga hoppbanor som jag saknar att ha i SSO. Fler ridhus med fler hoppbanor hade varit min högsta dröm.

Ja, det är jag på bilden.