Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterveckans-uppdateringhuvuduppdrag
Läst 247 ggr
Herveaux
3

Veckans Uppdatering - v. 19

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

NYTT HUVUDUPPDRAG: RÄDDA FRIPP!

Är du redo för ett äventyr, StarFam? Vår lurviga blå vän behöver hjälp! Samarbeta med Ödesryttarna för att rädda Fripp från ett osäkert öde.

Fripp behöver din hjälp

Ödesryttarna måste agera snabbt för att rädda Fripp! Han har legat medvetslös i sitt rum under den hemliga Stencirkeln ett tag – och nu börjar hans tillstånd förvärras.

Utan Fripps visdom är balansen mellan Jorvik och Pandoria hotad – du måste kalla på de mest magiskt sinnade i Jorvik och kämpa mot klockan för att få tillbaka honom innan han tynar bort. Gör dig redo för ett spännande uppdrag som tar dig över hela ön!

Möt upp Maya på Moorland för att påbörja det här livräddande uppdraget. Skynda! Vi har ont om tid!

För att hjälpa till att rädda Fripp måste du vara en Ödesryttare och ha slutfört Ljusritten.

Fripps nya look!

Fripp har förändrats mycket under sin skönhetssömn. Vi älskar hans nya yviga svans och speciella öron. Glöm inte att ge Fripp en komplimang för hans nya look om du lyckas få honom att vakna!

Fripps uppdaterade utseende syns bara under det här nya uppdraget. I äldre uppdrag är Fripp sitt gamla vanliga jag.

Kolla in Fripps nya look!
Kolla in Fripps nya look! #SavingFripp

Veckans videoklipp!

Varje vecka delar vi med oss av ett av våra roliga videoklipp – ibland ett helt nytt och ibland en nostalgisk tillbakablick! Här är veckans videoklipp:
Star Stable Master Class: How to write your story

Kommer NÄSTA VECKA!

Farahs verkstad får nya möjligheter till återvinning och tillverkning. Delta i återvinningsrevolutionen!

Ha en Fripptastisk vecka!

Kärlek från ditt Star Stable-team ♥

Text och bilder: https://www.starstable.com/se/article/10264

// Harley

• Redigerat 2021-10-01 11:13 av Herveaux
Mitchika
3

Herregud, jag älskar hans nya look! Jag älskade gamla Fripps utseende också, men det här är verkligen läckert! :D

Respektlöst nog vill jag bara plocka upp honom i famnen och sen stoppa ner honom i sadelväskan…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Maleficum
2

#1: Kan bara hålla med!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Maleficum
2

Jag hoppas de lägger till ett gult set till Farahs verkstad! Med tanke på att man kan göra gult tyg så tycker jag det vore logiskt ;)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Scorpio97
2

Nya Fripp är supersöt, men jag kommer nog alltid sakna hans gamla utseende lite 😂 Men jag kände lika när ödesryttarna ändrade utseende. Dom ser såklart mycket bättre ut nu och jag förstår att man måste uppdatera, men det är det gamla utseendet jag känner igen från StarShine Legacy och för mig kommer det nog alltid (eller väldigt länge i alla fall) vara det "rätta" utseendet.

Men nya huvuduppdrag tackar jag inte nej till :D

//Jessie