đđđ€
Under hela min tid pÄ Jorvik sÄ har jag tyckt att det varit svÄrt att förstÄ vilka rykten man ska prioritera (bara för att en Npc stÄr i ett omrÄde sÄ Àr det inte alltid det omrÄdet som den ger rykte med).
Jag har dÀrför gjort en lista pÄ alla ryktesuppdrag jag har som jag hoppas ni kan hjÀlpa mig att "tyda".
Tack pÄ förhand
(Jag tÀnker att jag ska uppdatera listan allt eftersom)
- Redigerat 2021-06-11 09:05 av Herveaux
#0: Nu Àr jag trött i skallen, undrar du vilken ryktesfraktion de olika uppdragen hör till? AlltsÄ hos vilka du fÄr bÀttre rykte nÀr du gör de uppdragen?
Om jag minns rÀtt sÄ:
Fiske i Skördebygden - Jorviks Fiskeklubb, Södra avdelningen
Nya tider pÄ Goldspurs Àgor - Familjen Goldspur
Mina fantastiska chokladmuffins - Jamie Olivetree
Token: Moorland och Fort Pinta - Fort Pinta (tror jag)
LÀrlingens vÀg - Farahs Hantverkstad
Brissies vildmarksÀventyr - Jorvik Rangers: Redwood Point
Rör om i elden - Jorvik Rangers: Redwood Point
Skördedags i Agneta Lunds trÀdgÄrd - VingÄrdens trÀdgÄrdsmÀstare
En riktig stjÀrnbutik - A.A.E
Legendarisk fisk: ValedalegÀddan - Jorviks Fiskeklubb
// Harley
#1 Det var ungefÀr det jag undrade (vilka jag ska satsa pÄ att bygga rykte med för att lÄsa upp uppdragen). Nu kanske jag tÀnker fel men finns det inte flera ryktesfranktioner som heter nÄgot med AAE?
#2: Du har helt rĂ€tt. Det finns A.A.E som man fĂ„r rykte med nĂ€r man gör uppdrag med Mario i Observatoriet eller Nic och Elsa i Dinodalen. Sen sĂ„ finns det ocksĂ„ A.A.E:s arkeologiska avdelning som man fĂ„r rykte med nĂ€r man gör uppdrag med tex Frank Einstein, Harley, Professor Jura, Walter Winterwell och Hawaii Jones. Folket man trĂ€ffar nĂ€r man pysslar med arkeologi i Dinodalen eller Epona helt enkelt. đ
// Harley