Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettridklubbar
Läst 164 ggr
[Emilyss]
0

Oförstående ägare

Hej!

Äger en klubb på Icy, Happy Ghosts. Blev förvånad när 2 medlemmar jag beräknat som mina pålitligaste medlemmar som var med i starten lämnade. Vi är en hyfsat stor klubb och kände typ.. sorg? Alltså jag saknar dem nåt otroligt i klubben, vi känns inte likadana längre..

Förstod hur som helst inte varför då jag inte fått någon förklaring jag tycker förklarar (eller vad man ska säga) detta.

De är väl vänner med varandra, en av dem skaffade klubboutfiten igår, alltså en dag innan detta, och nu lämnade? Tänker ju att man borde vetat ifall man skulle stanna eller ej, innan man köper en hel outfit för sc och js.

Någon mer klubbägare där ute som förstår mina känslor eller bara en erfaren som varit med eller gjort samma val?

Herveaux
0

#0: Vad tråkigt! 😟

Har du försökt kontakta dem och be dem förklara varför de valde att lämna?
Om du skriver som du gjorde här att du saknar dem och att det skulle betyda mycket för dig att få veta varför de valde att lämna. Att du inte vill att de ska ha slutat pga ett missförstånd eller liknande.

// Harley

• Redigerat 2021-06-25 22:48 av Herveaux
[Emilyss]
0

#1: Ja, var ju inne på mitt extrakonto då men gick in på "orginal kontot" och de hade skickat ett brev var, utan förklaring bara att de skulle lämna osv.
Svarade då på de breven och ställde några frågor med ungefär det du föreslog. Har ännu inte fått svar men kanske senare idag förhoppningsvis..

Lillalily
1

#0: Förstår nästan exakt, så tråkigt med det där ju 😕 Fick inget svar på mina brev, då jag skickade några frågor. Utan kontaktade på vän chatten, de hade läst mina brev men inte svarat.
(Vet ju inte om detta hänt dig också Emilyss men kanske något du borde veta?)- De hade som sagt läst dem, och jag frågade varför de inte svarat så blev dom stela och sa i stil med "Måste logga, sorry" när de fick frågan.. tog aldrig kontakt igen då de redan bevisat för mig att de var alldeles för omogna för att kunna gå med i min klubb.

Var beredd på detta, så många som skriver så tyvärr. Blev i det ögonblicket bara trött på dem. Kanske borde vetat bättre än att lämna ut rollen klubbledare så fort till någon..😯

[Emilyss]
0

#3: Har inte dem som vänner, men ifall de inte svarar inom 2 dagar kommer jag bjuda vän på dem, ingen idé att ha dålig ton, utan att vara vänlig och fråga rakt på sak.
Skrev dem så? Vet kanske vad jag har att vänta mig. Ska logga in på spelet nu, förhoppnings vis är det nåt brev till mig 😉

Ulvelin007
0

Synd ja, halva våran klubb lämnade i våras, förstår precis. Flera sv mina vänner och andra fantastiska människor bara började droppa av, när en väl har lämnat följer resten ibland tyvärr♥️