Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterveckans-uppdateringridklubbar
Läst 109 ggr
Herveaux
3

Veckans Uppdatering - v. 26

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Känn hajpen för ridklubbar!

Hej StarFam! Den här veckan har vi några kommande uppdateringar för ridklubbar.

Ridklubbar

Vi vet ju alla att ridklubbar är ett av de bästa sätten att umgås på i spelet! Från att chatta med andra medlemmar till att planera aktiviteter, dressyr och uniformer—möjligheterna är oändliga! Vi har gjort några livskvalitetsförändringar för att göra ridklubbarna enklare att hantera. Dessutom finns det ett uppdaterat utseende som du och dina klubbmedlemmar kan ta en titt på.

Vad är nytt?
★ Klubbägare kan delegera ansvar mellan klubbens roller. Välj vilka roller som kan bjuda in nya medlemmar, redigera klubbens kalender och mer! Se till att du bara ger behörighet till personer i roller som du litar på.
★ Fönstret för ridklubben har fått ett nytt utseende i ett smidigt nytt format.
★ Du kan skicka e-post till hela klubben från ridklubbens fönster! Planera din nästa tur på ridstig, öva eller bara småprata. Du kan även skicka e-post till vissa roller i klubben om du vill hålla samtalet inom en mindre grupp. Detta fungerar bara om du har fått behörighet att göra det i din klubbroll.

Är du inte medlem i någon ridklubb? Nu är ett bra tillfälle att prova! Ridklubbar kan vara stora eller små, avslappnade eller tävlingsinriktade, eller bara en plats i spelet där man kan få en känsla av tillhörighet.

Ta en titt på det nya utseendet!
Ta en titt på det nya utseendet!

Öppna din e-post överallt!

Det är svårt att veta exakt var brevlådorna finns i världen—särskilt när du är upptagen med att träna dina hästar eller med att slutföra ett uppdrag. Vi vill att du ska kunna öppna din e-post lite enklare. När du får inkommande e-post, kan du öppna den bara genom att klicka på e-postsymbolen!

Detta fungerar bara med oöppnad e-post. Du måste närma dig en brevlåda för att öppna e-postfönstret för äldre meddelanden.

Klicka på e-postsymbolen för att öppna din e-post överallt!
Klicka på e-postsymbolen för att öppna din e-post överallt!

Veckans videoklipp!

Varje vecka delar vi med oss av ett av våra roliga videoklipp – ibland ett helt nytt och ibland en nostalgisk tillbakablick! Här är veckans videoklipp:
🔴 LIVE STREAM - Exploring Midsummer festival! 🌸🌿😍

Kommer NÄSTA VECKA!

Hurra! Percheronhästen, Frankrikes älskade snälla jätte, har fått ett nytt hem i Jorvik!

Ha en fantastisk vecka!
Varma hälsningar från ditt Star Stable-team ♥

Text och bilder: https://www.starstable.com/se/article/10475

// Harley

• Redigerat 2021-10-01 10:49 av Herveaux
s8x2n6
3

En så otroligt efterlängtad uppdatering för vår klubb! Klubbägaren har länge varit missnöjd om att själv behöva göra allt, speciellt eftersom jag och andra ledare är mycket mer aktiva i både spelet och med klubben än vad hon själv är. Detta underlättar drivandet av en klubb makalöst mycket, och tar säkert bort mycket av pressen som en klubbägare kan känna.

enväldigtmorotligmorot
2

#1: Håller med! Jag gillar dock inte hur det ser ut, det tar upp hela skärmen och är så mörkt.
Klubbägaren till min klubb gav alla rättigheter till mig å stack, eheheh.
Har inte hört från henne sen dess… :O

Alltså, jag skulle kunna sluta äta choklad, men jag är inte den som ger upp…

Maleficum
0

Kan hålla med om att utseendet inte var det bästa. Ljuskänslig som jag är gillar jag dock att det är mörkt men kändes som sidan blev tråkig och dålig överblick över saker.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

s8x2n6
1

Ja, kan hålla med om att utseendet inte var så bra. En av klubbledarna var till en början förvirrad vart hen ens kunde hitta annat än medlemslistan, den är inte så användarvänlig med endast ikoner istället för text.

Och så är det störigt att spelet inte sparar vad man sorterat medlemmarna efter mellan inloggningar… jag gillar ha det efter roll (som innan) men den ändrar automatiskt till efter vem som är inloggad. Men det är en rätt liten negativ grej bland många andra bra aspekter av uppdateringen 😅