Klubbinbjudningar...
Hejsan!
Jag lämnade för någon dag sen den förra klubben jag var medlem i, den var verkligen toppen på alla sätt men har sådan tidsbrist att det inte känns bra att ta en plats i en super-klubb.
Men… alla klubbinbjudningar man får när man är klubblös retar man ju sig på. Det är enligt mig någonting som förstör lite av spelupplevelsen, det är ju så tråkigt när det var femte minut kommer upp på skärmen; "Du har fått en inbjudan till en ridklubb". Visst, man klickar "Nej" direkt men ändå?
Hur orkar ni som varit klubblösa en längre tid med? Man kan ju skapa en klubb med bara sig själv, för att slippa det men det är ju ingen tanke som lockar en så mycket.
Jag stänger av dem. Klubbinbjudningarna alltså. 😅
Tryck på Esc ---> Inställningar ---> Fliken Kreativ ---> Bocka i Tysta klubbinbjudningar. Ta-daa! 😊
Jag brukar stänga av alla förfrågningar och inbjudningar ibland om folk är extra sällskapssjuka en del dagar.
// Harley
- Redigerat 2021-08-24 09:54 av Herveaux
#1: Men så smart! Jag hade glömt av för några ögonblick att den funktionen fanns, ska genast fixa det 😊
#2: Känn som att det inte var alltför länge sen den (efterlängtade!) funktionen kom så man har den liksom inte i muskelminnet ännu.
Hoppas du får spela mer ostört nu.
// Harley
Jag har skapat en klubb för mig och bara mig. 😁 Har inte haft en enda förfrågning sen dess, inte heller någon som frågat om dom får vara med i min klubb.
Innan funktionen fanns att stänga av klubbinbjudningar var jag med i en inaktiv klubb (den blev inaktiv ganska snart efter att jag gick med i den då klubbledaren fick barn).
Men efter att min kompis började spela så skapade jag mig en egen klubb där bara hon och jag är med.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu