Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketter: hÀstarhalloween
LĂ€st 281 ggr
Argenti
0

HalloweenhÀstarna

Hej allihopa!😊

Jag undrar om nÄn av er vet vilka hÀstar som kommer pÄ Halloween.

Om man bara vill tillrÀckligt mycket klarar man det.

/Elena

boktips.webnode.se/om oss/

• Redigerat 2021-08-30 22:16 av Herveaux
Herveaux
1

Om det kommer nĂ„gra nya hĂ€star denna Halloween tycker jag ska vara en överraskning tills SSO sjĂ€lva slĂ€pper bilder och trailers. đŸ‘»

Under Halloween 2020 kunde man köpa

Whinfell (Shire-modell)

Pepita & Woodear (Fjording-modell)

Tombhoof (Quarter-modell)

// Harley

• Redigerat 2021-08-30 22:16 av Herveaux
Argenti
0

#1 TÀnkte vÀl det. Men ifall att det nu kommit nÄgon trailer sÄ har inte jag sÄ bra koll. Detta Àr min bÀsta kÀlla.

/Elena

Argenti
0

PS. Är det Tombhoof i vanlig och icke magisk form eller Ă€r det 2 hĂ€star

/Elena

Herveaux
0

#2: Jag eller nĂ„gon annan hĂ€r pĂ„ forumet postar alltid nĂ€r det kommer nyheter om spelet sĂ„ vi hĂ„ller dig uppdaterad. 😄

Tombhoof Àr en magisk hÀst.

// Harley

Maleficum
0

Eftersom det blev en nya halloweenhÀstar 2019 (fjordingarna) och 2020 (quartern) sÄ gissar jag att det kommer en ny i Är ocksÄ (de verkar ju ökat pÄ antalet nya hÀstar över lag).

Vet dock inte vad för ide till magisk hÀst de skulle vara (skelett och pumpa som ju Àr typiskt halloweenigt finns ju redan).

Jag Àr mest spÀnd pÄ att se om de blir nÄgot nytt husdjur (alltsÄ helt nytt som inte redan finns), skulle Àlska om det kom en fladdermus tex! Men blir det inget helt nytt djur skulle jag vilja ha en halloweenkanin ;) För jag tycker det Àr helt klart för fÄ kaniner!

Jag brukar försöka lÀgga upp hÀr nÀr det kommer teasers och liknande i SSOs sociala medier sÄ du lÀr inte missa om det kommer en ny halloween hÀst :)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
0

#5: I SSO-bloggen sĂ„ nĂ€mndes det vĂ€l att de hade spĂ„nat pĂ„ varulvshĂ€star? Det vill jag ha, nu, pĂ„ studs! 😄

// Harley

Maleficum
0

#6: Oh, det vill jag ocksÄ ha! Men med vilken hÀstbas?
Jorviska urhÀstarna skulle ju passa bra med sin lilla knubbighet och toffsar pÄ öronen och fluffiga halsar men nu kommer ju den som födelsedagshÀst sÄ skulle bli för mycket om dem Àven blev halloweenhÀst.

Men ett gotlandsruss kanske ocksÄ skulle passa som varulv, en vÀldigt söt liten varulv!

Om det blir en varulv hoppas de gör ett litet varghusdjur till! (tÀnk vad sött att ha en vargunge springandes med pÄ Àventyr).

Herveaux
1

#7: Åh, en russ-varulv lĂ„ter passande! Eller en maffig percheron-varulv. 😍
Tycker de lyckades bra med att kombinera bÄde hÀst + bock (Heidrun) och hÀst + drake sÄ hÀst + varg skulle nog kunna bli riktigt hÀftigt.

Vad skulle man annars kunna hitta pĂ„ för Halloween-hĂ€star? Hm
. En spökhĂ€st? Fast iof, Tombhoof var ju lite Ă„t det hĂ„llet i sin magiska form.
Frankensteins monster/zombie-hÀst kanske?
Vampyr-hĂ€st lĂ„ter urgulligt pĂ„ nĂ„got sĂ€tt. 😄

Kan ju inte vara nÄgot för makabert och lÀskigt heller sÄ de yngsta spelarna tycker det blir för otÀckt.

// Harley

Maleficum
0

#8: NÀr man kunde förvandla sin starthÀst med pulver (kan man det fortfarande?) sÄ fanns ju skelettvariant (som nu finns som magisk hÀst), sen fanns ju typ Frankenstein variant (som de skulle kunna ta som inspiration till magisk hÀst) eller mumiehÀsten (min favorit bland pulvren).
Men en varulv skulle helt klart vara mitt förstahandsval om man fick vÀlja!

Herveaux
1

#9: Var tvungen att testa och jo, Halloween-pulver fungerar!

Jag tycker zombie-hÀsten man fÄr av pulvret ocksÄ Àr riktigt söt!

// Harley

Argenti
0

#5 Jag har iFokus för att jag inte har nÄgon övrig sociala medier utom Snapchat.

En varulv kanske skulle passa som arabhÀst. Det kan gÄ pÄ bakbenen. DÄ en det en bonus att de hÄller svansen som de gör. OcksÄ deras mule skulle vara lÀtt att förvandla till en nos.

/Elena