Star Stable iFokus

Star Stable

Läst 120 ggr
krin3344
0

Ringblommor vid Starshine Ranch?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej kunniga spelare!

Är inne på sidokontot och märkte att man kan ”plocka upp ringblommor” vid ssr? man får dom inte i ryggsäcken utan det står bara som på bilden. Undrar bara om det är en random gullig funktion eller någon hidden quest som jag missat, för jag hittade ingenting om det när jag googlade! tack på förhand hehe

• Redigerat 2021-09-17 16:50 av krin3344
Herveaux
2

#0: Vilket fynd! Jag tror det kan vara en busig bugg som följt med från midsommar-uppdrag då man kunde plocka blommor.

// Harley

krin3344
1

#1: Det låter väldigt, väldigt rimligt! Jag var bara så OTROLIGT förvirrad över detta fynd eftersom jag inte varit särskilt aktiv under midsommarfirandet något år alls sen jag började spela. Men tack så jättemycket för svar! Uppskattar dig så mycket på det här forumet, blir alltid så glad när jag ser dina inlägg och svar, tänkte att jag kunde passa på att säga det nu :)

Herveaux
2

#2: Det var så lite så. 😊

Tack så hemskt mycket för de fina orden! Sitter här nyvaken och kunde ju inte få en bättre start på dagen. 🥰 Det här forumet vore dock ingenting utan ni underbara medlemmar, det är ni som gör det så attans roligt att driva det här forumet!

// Harley