Grytan...
Hejsan!
Har en liten fundering kring det som Starstable skrev på deras nyhetssida…
''Det finns en ny belöning den här veckan för alla som har jobbat hårt med att samla!''
Så min fundering lyder…
Jag har fått hela halloween-setet både till ryttaren & till hästen, men utöver det vad mer kan man få? Vad är den nya belöningen dom skrev om i förra veckans uppdatering…?
Vore kul att veta så jag vet ifall det är värt att fortsätta byta in fler självskärvor i grytan eller om jag ska satsa på att byta till mig det gamla setet från 2019 då jag var oaktiv under halloween! :)
SAMT…. Vad får man när man är helt klar i grytan. Får man fika? Mat till hästen….?
Man får en spökballong som sista belöning. Den kräver 99 skärvor, efter det tror jag inte man kan byta in mer.
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Det står 20 tills du fått hela settet (tror sista är fjädrar till man och svans), sedan kommer det upp 99 istället för 20 :)
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
#3: Okej tack så mycket, då vet jag! :)