Hjälp i den hemsökta ridstigen!
#0: oj skulle stå "häxögasten"
#1: Vill du ha ledtrådar och leta upp den själv eller ska jag skriva ut direkt vart den finns?
// Harley
#2: Helst ledtrådar :)
#3: Börjar med samma ledtråd som jag fick i en annan tråd när jag letade efter stenen:
"Vila i frid" och man behöver inte vara Star Rider för att kunna hitta stenen.
// Harley
#4: Kan du skriva en till ledtråd xD
Den stenen finns inte på den hemsökta ridstigen, utan någonstans utanför på Jorvik :)
//Jessie
#4: "En bit utanför Fort Pinta finns en gammal ruin. Om det en gång var ett kapell eller en kyrka verkar folk inte kunna komma överens om."
#6: Tack! Trötthjärnan jag missade helt att påpeka det. 🙃
// Harley
#7: Känns som jag har letat överallt nu, men hittar ändå inte xD
#8: Kämpa på! Flera av oss fick logga ut och in flera gånger för att den skulle ploppa fram till slut, den är enkel att se om den finns på plats med gult glitter och allt.
Skickar med en bild som ledtråd för runt vilken del av Doyles den finns, ta och kolla i buskarna runt den här ruinen, där kan man hitta allt möjligt. 😉
// Harley
- Redigerat 2021-11-07 20:12 av Herveaux
#9: Tack för hjälpen! Hade aldrig klarat det utan din hjälp :)
#10: Så lite så! 😊 Hade inte andra medlemmar här hjälpt mig att hitta stenen hade jag varit totalt vilse i pannkakan. 😅
// Harley
- Redigerat 2021-11-07 20:37 av Herveaux
Det var inte den mest logiska av grejer att hitta. Jag hitta den på ren tur för det stod en kluns människor på platsen när jag red förbi och jag blev nyfiken på vad de pyssla med. Annars hade jag aldrig funnit den (hade aldrig en tanke på att leta utanför ridstigen så det var lite dåligt gjort av dem att inte ge bättre info om det).
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu