Star Stable iFokus

Star Stable

Etikett: allmÀnt
LĂ€st 90 ggr
Mickipick
1

Nya uppdraget

Jahapp.. nya questen Ă€r klar. Tror det tog 5 Max 10min. Extremt kort😟
Vart helt paff nĂ€r den bara slutade? Trodde jag knappt hade pĂ„börjat den sĂ„ var det slutâ˜č
Och inte har dom rört nÄgon av alla 7/8 buggar jag har i mÀngder av uppdrag.
Är det sĂ„hĂ€r det brukar vara pĂ„ sso? Är ju ny spelare sĂ„ har inte hĂ€ngt med lĂ€ngre bakĂ„t Ă€n strax innan Ă„rets halloween.
Brukar alla buggar bli ignorerade?
Och dessa nya quests? Brukar dom slĂ€ppas super korta en gĂ„ng om dagen/veckan/mĂ„naden eller vad Ă€r grejen? đŸ˜© Kan ju omöjligt vara en sĂ„n hĂ€r kort sak enbart? DĂ„ hade dom ju inte ens behövt göra detta? 😳

• Redigerat 2021-11-24 12:35 av Herveaux
Maleficum
0

#0: Sista ett-tvÄ Ären har det tyvÀrr varit vÀldigt magert med uppdrag (de enstaka som kommit har ofta varit vÀldigt korta) och de verkar tyvÀrr varit sÀmre Àn vanligt pÄ att fixa buggar.

Vad jag förstÄtt det som sÄ har de senaste tiden inte haft ett uppdragsteam som fixat med uppdragen sÄ de verkar mer fokuserat pÄ nya hÀstar tyvÀrr.

Man kan bara hoppas att det blir bÀttre tills nÀsta Är!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
1

#0: SĂ€ker pĂ„ att du spelade igenom hela uppdragskedjan för sĂ„ kort var den inte. 😀

Jag har spelat i 5,5Är och vad jag kan minna sÄ har det alltid varit mindre uppdateringar mellan de större, som tex nu mellan Halloween och Vinterbyn (Jul).
Sen Àr det som Maleficum skriver att det har varit ett stort fokus pÄ nya hÀstar nu de senaste 2-ish Ären.

Spelet uppdateras varje onsdag och som sagt sĂ„ Ă€r en del uppdateringar mindre och andra större. Som nĂ€r Wildwoods slĂ€pptes (nov 2020) sĂ„ kĂ€ndes det som att uppdragen aldrig tog slut dĂ€r ute. 😅

Vad gÀller buggar sÄ tycker jag att de jag stött pÄ ÀndÄ fixats i rimlig tid. SÄklart vill inte SSO ha ett spel som inte gÄr att spela pga buggar men det Àr just att de ska hinna fixas ocksÄ. Fd anstÀllda har berÀttat om att SSO's hemmabyggda spelmotor lÀmnar en hel del att önska sÄ jag antar att det Àr dÀrför buggfixar kan dröja ibland. Blir lÀtt att man "lagar sönder" nÄgot annat nÀr en bugg ÄtgÀrdas.

// Harley

• Redigerat 2021-11-24 12:34 av Herveaux
Marbi
1

Jag tyckte att uppdraget var helt OK. Det kÀndes lite som om det skulle bli en fortsÀttning pÄ det, sÄg en glimt av nÄgon till hÀst uppe pÄ bergskanten som kan ha varit den som lÀmnade dom eldiga hovspÄren.
SÄna uppdrag skulle det vara minst en gÄng i mÄnaden tycker jag, för att driva historien vidare.

Nya hÀstar kan dyka upp typ 4 ggr per Är. Det rÀcker för min del men jag förstÄr att hÀstarna Àr deras "penningko" eftersom man som livstidsryttare bara betalar för sjÀlva spelet en gÄng. Antar att dom skulle behöva ha reklam i spelet annars för att fÄ in pengar och det Àr inte kul.

Herveaux
2

Jag tycker det osar huvudstory! 😀 NĂ€r det pratas om Pandoria, Aideen (runstenen) och onda krafter brukar det vara nĂ„got som Ödesryttarna dras in i. Hoppas jag pĂ„ iaf.

// Harley

Mickipick
1

#4:
Precis min reaktion och tanke med under uppdraget idag. Jag hoppas verkligen att det Àr en del i huvudstoryn!
Men kĂ€nner Ă€ndĂ„ att det som kom idag var snĂ„lt. SĂ„g ditt svar om att jag kanske inte gjorde det hela, men tyvĂ€rr (đŸ˜«) sĂ„ var det ju sĂ„.
Om jag inte missat att den fortsĂ€tter efter lilla glimten man fick av benen uppe pĂ„ berget efter man fĂ„tt belöningen för uppdragetđŸ„Ž

TrĂ„kigt att höra om att dom satsar mer pĂ„ nya hĂ€star Ă€n sjĂ€lva spelet.😱 Det Ă€r ju fruktansvĂ€rt hĂ€rligt spel mĂ„ste jag sĂ€ga. Verkligen barndomens drömspel Arvet frĂ„n rosemond hill upphöjt i 100đŸ„ș