Värsta racet
Hejhej jag undrar vilka race ni har som värsta i Starstable , mitt värsta är när man ska fånga kaniner hos Landon.
Tjena^^
- Redigerat 2021-12-09 16:39 av Herveaux
Hm, svårt. Jag tro det får bli orienteringen ute hos Rowan i Wildwoods. Är inte så förtjust i orienteringstävlingarna överlag och just i Wildwoods fastnar jag konstant. 😆
// Harley
Landons kaninntävling är min favorit faktiskt.
Men den värsta…
Westernridningen på Starshines Ranch. Den och jag har aldrig riktigt kommit överens. Jag gillar inte riktigt hur NPC:erna bara kan rida framåt men plötsligt göra en 90 graders sväng. Utan att sakta ner! Orättvist…
Om man bara vill tillräckligt mycket klarar man det.
/Elena
boktips.webnode.se/om oss/
Väderkvarnstävlingen är helt klart något jag gärna hoppar över.
Championatet i New Hillcreast! Rider in och fastnar i allt! Det är helt hopplöst för mig att komma mig igenom det loppet.
Sen det längre loppet på Starshine ranchen för där rider jag också in i allt (och gillar inte att man helt plötsligt får jättelättstyrd häst mot vad den är normalt).
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Kaninloppet är mitt hatobjekt 😂 sen skippar jag gärna orienteringen i Hollow woods också, men inget är värre än kaninloppet haha
#2: Juste , Bob cat tjejen är inte så farlig… men han på Megastora hästen och Scott buttergood de är …. 😶 DE KAN RIDA I FULL GALOPP OCH GÖRA EN 90 GRADERS SVÄNG !!
Tjena^^
#5: Gjorde det idag… Jag klarade det faktiskt
Tjena^^
Mina värsta tävlingar är nog höbalstävlingen på ranchen eller eremitens nya tävlingsbana ( dem förlorar jag hela tiden )
Gillar dock kanintävlingen då den inte är som andra tävlingar😀