Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketter: nyheterbloggar
Läst 135 ggr
Maleficum
3

Star Stable Year in Review: Setting the Stage for 2022!

Nu har det kommit ett blogginlägg om förändringarna av karaktärerna med exempelbilder på hur det kan tänkas se ut! Även mörkerryttarnas nya utseenden och hästar kan beskådas.

https://starstableentertainment.com/blog/star-stable-year-in-review-setting-the-stage-for-2022/

(Artikeln är på engelska, tror tyvärr inte den finns på Svenska men här finns en länk till google översättning av den som jag hoppas funkar).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

At the end of last year, we shared details of some exciting things in the pipeline that we would work... Read more!
Herveaux
3

#0: Hm. Blandade känslor för nya Mörkerryttarna. Jag gillar verkligen Katja, Chiyo ska bli intressant att möta, Jay (fd Jessica) kräver lite mer för att vänja om sig vid och avslutningsvis Sabine som jag inte alls gillar. Jag har upplevt Sabine som jämngammal med vår spelare men här ser hon så "vuxen" ut och…hur ska jag säga? Lite för "atletiskt" byggd. Nya Sabine kommer ta tid att smälta.

Nya mörkerhästarna gillar jag, speciellt Khaan vill jag hästnappa direkt! 🖤

Sen en sak jag studsade till på:
A certain ahem distinguished lady deserves a new look for her freshly completed racetrack, right?

Baronessans galoppbana - fixad?! och ny karaktärsdesign för damen själv men, en fixad galoppbana?! 😲

// Harley

s8x2n6
2

Det enda jag hoppas med uppdaterade spelarkaraktärerna är att de kommer ha ansikten/hudfärger som motsvarar de som vi har nu. Jag gillar hur min Rose och Aixa, och resterande 11 (ja, jag har 13 konton…) ser ut, och de skulle definitivt tappa väldigt mycket av vem de är om de inte ser ut som sig själva längre. Men för nya spelare och de som annars vill ändra sina gubbar är ju det superlovande med de nya! Och olika kroppstyper vill jag sååå gärna ha, även till mina nuvarande 😊

#1 Intressant point du gjorde om nya Sabine! Jag gillar hennes koncept men nu när du säger det så kan jag hålla med om att hon ser väldigt vuxen ut i jämförelse med ödesryttartonåringarna. Jag kommer sakna Jessica, Jay är ju enligt mig klart en helt ny karaktär på sitt sätt. Katja har jag gillat sen koncept art:en som släpptes förra julen. Hennes häst är ju också att dö för 😍 och nya Khaan är ju snygg också. Funderade lite hur de skulle göra om Stalker (Jessicas häst) och tydligen blir det en helt ny individ där också!

Och ÅH! Du snappade upp att det handlade om baronessan! Jag förstod inte den delen men det känns ju logiskt att det är henne dom snackar om. Vad kul och spännande med uppdatering på både henne och hennes bråthög till galoppbana!

Maleficum
2

#1: Är många som klagat på Sabine, att den karaktären är något helt annat mot vad den är i tidigare Star Stable spelen. Kan bara hålla med att karaktären ser betydligt äldre ut än vad det känns som den borde vara!

Ser fram emot att äntligen få en fixad galoppbana! Hoppas det blir något uppdrag att fixa den och att man sen kan ha en variant med och en utan hinder!

Spännande att se hur baronessan kommer få se ut också.

#2: Själv har jag aldrig riktigt gillat min karaktär fullt ut så jag ser verkligen fram emot att kunna få en förändring på den! Hoppas bara de fortsätter ha en bra röd hårfärg också! Och att de finns bra varianter av osminkade alternativ (och gärna alternativ med fräknar).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
2

Nu har jag suttit och stirrat en stund på våra nya spelkaraktärer och jag gillar helt klart vad jag ser. 😀 Ser fram emot mer variation i kroppsformer etc. Gillar hudtonerna. Nya frisyrerna ser spännande ut.

Sen är jag, precis som s8x2n6 här ovan, väldigt fäst vid min spelkaraktär Minna och hur hon ser ut idag så jag hoppas hon kommer fortsätta att vara sig själv så att säga, även efter uppdateringen.

// Harley

• Redigerat 2021-12-11 22:50 av Herveaux
s8x2n6
1

#4 Det skulle ju kännas konstigt om de inte hade i åtanke alla dom som faktiskt gillar sina gubbars utseende och inte vill förlora dem helt i en uppdatering. Så vi får hålla tummarna för det! 😊

Tycker också nya frisyrerna ser spännande ut, härligt att få in lockiga hårstilar! Det har verkligen saknats.