Helgas sommarhus!
Hej! Jag behöver ett svar på min fråga! Jag har gjort uppdraget med Helga och hennes familj när dom förlorar sina hästar i Fort Pinta men sedan tog det stopp efter att Steve och jag fattade att det var jordekorrar som gjorde hålen i markan. Jag har gjort massor med uppdrag med GED Jarlaheim kontoret sedan så tog det stopp igen och jag har inte fått några andra uppdrag som har med detta att göra!
Snälla hjälp!!
- Redigerat 2021-12-18 19:06 av Herveaux
#0: Det är bara att fortsätta med andra uppdrag och rykten så kommer det komma nya uppdragskedjor som öppnar Epona så småningom.
Från SSO's hjälpsida:
Hur låser jag upp Epona?
- Du måste ha hjälpt Helga och hennes familj med deras sommarstuga.
- Du måste ha ryktesnivån Vänlig med GED Jarlaheim-kontoret och ha gett Ms. Drakes rapport om GED:s framtidsplaner till Herman.
- Du måste ha hjälpt Nic Stoneground att utforska Dinodalen.
// Harley
- Redigerat 2021-12-18 19:09 av Herveaux
#0: Tack! Helga och hennes familj står i Fort Pinta men har inga uppdrag att ge mig… förstår inte vad det är jag måste göra! Dom har inte fått sitt sommarhus och jag har inte fått några nya uppdrag!
#2: Som sagt, fortsätt med andra uppdrag och bygg upp rykten så kommer en fortsättning så småningom. Uoodragskedjorna kommer inte alltid efter varandra utan ser mer ut som en kastrull med spaghetti.
// Harley
#3: Haha, jag läste det först som "en karusell med spaghetti" 😂
#2 Så Herveaux nämner så fortsätt göra andra uppdrag och speciellt öka rykten! Minns när jag börja spela (för hundra år sedan känns det nu) var det perioder där jag i princip enbart kunde göra rykten och helt plötsligt när något rykte blivit tillräckligt högt dök massa nya uppdrag upp.
Har också för mig jag hade Helgas familj stående i Fort Pinta ganska länge innan jag fick någon fortsättning på det.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#4: "en karusell med spaghetti" var en ännu bättre liknelse! 😆
// Harley
#4: Men asså nu har jag fått ett huvud uppdrag där det står att jag ska möta upp Alex i New Hillcrest men jag har inte ens låst upp det!
#6: du menar väll Lisa ?
Tjena^^