Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterallmäntvinter
Läst 142 ggr
Herveaux
0

Nytt år, nya vanor?

Gav du något nyårslöfte eller har du någon (o)vana i SSO du skulle vilja förändra under 2022?

Tex spela mindre, spela mer? Ta tag i de där ryktet som glömts bort? Levla upp hästarna som halkat efter? Starta den där klubben du funderat på så länge? Hitta på eller delta i fler event med klubben? Börja ta hand om hästarna själv istället för att anlita stallhjälp? Spara ihop Star Coins istället för att köpa?

// Harley

Herveaux
2

Jag skulle vilja ta tag i rykten som jag inte blivit klar med än. Det är flockarna i Wildwoods och Maya som jag behöver jobba med.

Jag vill fota mer. När jag väl tar mig för det så tycker jag det är så otroligt roligt.

Mer arkeologi. Jag tycker det är så rogivande men tar mig för sällan ut på skatt och skräpjakt i Dinodalen och Epona.

// Harley

Marbi
0

Ryktena är nåt som jag också måste ta itu med och försöker få mig själv att jobba med. Flockarna är de som är jobbigast så där finns mest att göra. Kanske 2022 blir året då jag fixar det.

Jag skulle behöva delta i fler lopp för det är nåt jag inte gjort på länge. Det kräver att jag har koll på starttider och loggar in då och faktiskt slutför ett lopp. Kanske passar som löfte för det nya året.

Och det tråkigaste av allt - städa i garderoben. 😆

EquusCaty
0

Detta är ett svårt nyårslöfte
( Gäller ej magiska hästar) men att ha ALLA hästar i lvl 15 innan jag köper en ny.

Tjena^^

Cyndi
0

#3: Håller jag med XD men jag bröts det ganska ofta!

Nyårslöfte är inget för mig ;) Antingen jag gör nåt helt eller inte XD

//Cyndi

Jag är medlem i ridklubben "Silent Heroes Inc." på Marshmallow Clouds.
Min blogg "Cynthia Winterborn".

Scorpio97
0

Nej, jag kan inte komma på något. Jag har redan gjort dom ryktena som går, jag är klar med arkeologin och förutom mitt senaste köp så är mina hästar fullevlade redan. Jag har inget sånt som är kvar ogjort. Man kan ju alltid bli bättre på tävlingarna och championaten men jag har nog inte tillräckligt med motivation för att ha det som ett löfte :)

//Jessie

Argenti
0

Vad jag vill lyckas med är nog lite för mycket för att ha som nyårslöfte så det är snarare saker som jag vill göra. Utan att behöva göra det 2022.

Först och främst vill jag levla min karaktär mer. Elena är för tillfället i lvl 14 och jag hoppas få ro till att göra lite uppdrag snart.

Låsa upp ödesridningen.

Skapa en klubb. Jag har länge planerat för att skapa en klubb och snart måste det väl ändå vara dags.

Låsa upp epona. I epona finns islandshästarna och det är en ras jag velat ha ända sedan jag blev Star Rider i augusti 2021.

Rensa min garderob.

Innan jag köper en ny häst är tanken att det inte ska finnas mer än 5 Hästar i stallet som inte är level 15.

Bli bättre på att redigera Mina bilder.

Om man bara vill tillräckligt mycket klarar man det.

/Elena

boktips.webnode.se/om oss/

EquusCaty
0

Detta är väll inte ett nyårslöfte just nu på sommaren, men jag kom på att jag väljer 1 häst jag ska levla, sen så får jag inte använda mina star coins förrens jag levlat klart det.

Tjena^^

molam
0

Skriver såhär i augusti jag, men jag håller på att försöka komma tillbaka till spelet då jag tappat intresset lite, behöver levla upp typ en massa hästar, har över 50 men kanske 10? (om ens det) som är fulllevlade, men jag tycker mer om att ta bilder, så yep, det är väl det där att levla och börja spela igen, skulle behöva vara med i en aktiv klubb egentligen flr att det ska dra igång mig att spela, men jag gillar inte andra människor xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus