Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettallmänt
Läst 489 ggr
Nora Mountainhill
2

När öppnar Air Star?

Hej,

Jag har varit en spelare på SSO sedan 2011. Därav har jag alltid befunnit mig på Air-Star servern, fram tills för ett par år sedan (en vän jag delat inloggning med bytade server utan min vetskap). Detta är förstås ganska surt då jag känner att jag vill tillbaks till den gamla servern och mina gamla SSO-vänner.

Dock har jag sett att den tyvärr varit full ett bra tag. Därför undrar jag om det finns någon möjlighet att byta tillbaka. Vet någon ifall Air Star öppnar inom kort? Eller är det ”kört” för mig att hamna på servern igen?

Tacksam för svar! :)

• Redigerat 2022-01-19 20:41 av Herveaux
EquusCaty
0

Tror den är öppen eller var det fluffy ?

Tjena^^

Herveaux
1

#0: Den öppnar när det finns utrymme, ingen vet när på förhand.
Du kan nog få vänta ett tag, det är en väldigt populär server.

Har du kollat med dina kompisar om de kan tänka sig att byta till en annan öppen server där ni kan spela ihop igen?

// Harley

Magrat
2

De andra har tredan svarat påfrågan, men jag vill höja ett varningens finger. Kontodelning är inte tillåtet.
Det är då det kan bli så tokigt, men du lär ha lärt dig läxan nu.

Jag vill också tipsa om en grej. Jag var på Air Star i säkert åtta år, innan jag fick nog av alla människor som trängdes i alla npc:er så fort det kom nya uppdrag. Bytte till Hazy och har aldrig stött på problemet igen. Och det går alltid att träffanya vänner, de gamla finns ju kvar. =)

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Sankan
1

#0: Jag har väntat på att Air Star ska öppna sedan 2015. Det verkar inte vara något som kommer hänts snart. Annars kan det vara så att jag missat när den väl öppnat, men isåfall är de öppet så kort tid att man måste vara jättesnabb för att hinna.

EquusCaty
0

Den var öppen i Juli i ca 5 dar

Tjena^^