Star Stable iFokus

Star Stable

Etikett: tankar-och-ideer
Läst 92 ggr
Kit Armlove
0

Områden som behöver en uppdatering

Hej!

Nu har dom uppdaterat steves gård, Ridhuset, silvergladebyn och marleys gård ganska nyligen!

Nu tycker jag att godset silverglade borde få nästa uppdatering för det känns lite utdaterat när man kommer från marleys eller ridhuset…

Vad tycker ni?

Herveaux
3

#0: Vingården har fått en makeover, det var redan 2016.

De områden som verkligen behöver kärlek nu tycker jag är Västkobbens Fiskeby, Jarlaheim och Dinodalen.
Tillägg: Dessa har inte uppdaterats sen de släpptes 2012, 2013 och 2014.

// Harley

• Redigerat 2022-01-29 12:55 av Herveaux
Kit Armlove
0

#1: ok viste inte det då jag inte spelat på den tiden…
Håller med om att de områden behöver en uppdatering, även jorvikstallet…

Herveaux
0

#2: Åh, just ja, Jorvikstallet också! Tror det skulle kunna bli hur fint som helst efter en renovering.

// Harley

Marbi
1

Jag skulle vilja att vissa områden uppdaterades med någon typ av uppdrag, träning eller tävling, så att man kan höja ryktesnivån inte bara att dom fixar ytan så att det ser bra ut. Som t ex träningen på Sydhoven.

För min del skulle jag också vilja ha lite mer än det minimala 25p som man får i Månskäreby. Det tar ju evigheter att få ihop poäng så man tröttnar på att försöka.

Övriga ställen/"personer" som behöver sånt är:

Dundull
Jamie Olivetree
Jovik City och Gallerian
Ricky Wintewell
Epona
Wolf Hall Inn (där har inget hänt sen man fick bygga bron)
Familjen Dew (så nytt att jag kan acceptera att det inte är så mycket på g just nu)

Maleficum
0

#4: Kan hålla med dig! Det stör mig något förfärligt att inte kunna öka ryktena på de ställen och hos dem personerna!

#1 Fiskebyn och Dinodalen skulle jag också vilja se en uppdatering för.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Kit Armlove
0

Håller med er alla!

Argenti
1

Jag tycker verkligen att Jorvikstallet ska uppdateras. Det ska ju vara bäst, finast, populärast…

Om man bara vill tillräckligt mycket klarar man det.

/Elena

boktips.webnode.se/om oss/