Andys skattjakt Hjälp
Hej
Jag håller just nu på med Andys skattjakt (eller geocaching, som han kanske också kallar det)
Men jag hittar inte den 5:e ledtråden. I vanliga fall så googlar man ju för att få fram svaret. Men då uppdraget kom till spelet 2015 (tror jag) så har ju terrängen uppdaterats en del sen dess.
Så vad gör jag nu?
Mejla supporten är liksom ingen idé då min star rider period går ut imorgon bitti.
Vad lyder gåtan?
Hm svårt du borde hitta något på Youtube…
Kolla runt gruvan, inte säker dock
Kommer inte ihåg om jag gjort det uppdraget efter att de uppdatera området (har för mig jag försökte med min ena karaktär men minns inte om jag isf hitta alla platser).
Även om du kanske inte kan få hjälp av supporten innan ditt star rider går ut är det ändå bra att anmäla det så de kan ändra för framtida spelare! (Och tills du kanske får star rider igen).
Platsen den var på förut har väl inte kvar sina containrar och sånt men tror något av tävlingsspåren fortfarande går förbi samma ställe även om miljön är omgjord.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Jag tycker mig ha gjort uppdraget efter området uppdaterats, typ förra året, och alla gick att ta. Kommer tyvärr inte ihåg vart just den låg men förmodligen i samma område som tidigare, förutom att miljön väl är annorlunda som #4 sa. Så där Minkas tävlingsbanor i Firgrove går!