Dimma i Hollow woods..?
När jag red igenom hollow woods (höll på o levla hästar) idag såg jag en väldigt mystiskt dimma..
Har jag missat något? Eller kan det vara en bugg?
Bifogar lite bilder för att visa (om dem nu funkar😅)

FridaCatEagle
- Redigerat 2022-02-02 21:02 av Herveaux
- Redigerat 2022-02-02 20:41 av FridaCatEagle
Troligen en bugg.
Såg i Veckans Uppdatering-tråden att det var fler som sett den mystiska dimman.
// Harley
okej, ska jag rapportera den?
FridaCatEagle
SSO har säkert redan fått in många rapporter om den mystiska dimman så det behövs nog inte. Jättebra att du vill rapportera in buggar, det hjälper teamet. 😀
// Harley
Jag såg också dimman plus en sandstorm där idag (som jag skrev om i Veckans Uppdatering-tråden).
Fick lite känslan av grus i ögonen när jag red igenom all flygande sand (eller vad det nu ska föreställa).
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Jag kanske bara varit ouppmärksam eller inte besökt Hollow Woods på länge men visst har det blivit mer grönska (gräs) på vissa delar där. Man kan se det till vänster på första bilden i #4.
Red förbi där imorse och dimman var kvar…
#6: Oftast fixar de buggar på onsdagarna när servrarna stängs ner så det kommer säkert vara dimmigt ett tag till.
// Harley
Såg det igår jag med! Bugg är det nog inte, den ska nog vara där eller ska snart vara där men råkat få in det i förtid när dom testar med koder.
Hoppas att det annars är en liten smyg grej dom infört för vi ska upptäcka det själva och prata om det, och att dimman hör ihop med något kommande mainquest uppdrag.🤔
#8: Jag gillar hur du tänker o håller med dig!
Kan mycket väl vara så för det skulle kännas konstigt o det var en bugg
#9: Du ska bara veta vilka märkliga buggar man kunnat stöta på genom åren. 😂
// Harley
#10: ok kan tänka nig det… haha