Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettveckans-uppdatering
Läst 103 ggr
Herveaux
2

Veckans Uppdatering - v. 6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Paddockrekvisita på Marleys gård

Hej, StarFam! Den här veckan får Marleys gård paddock-rekvisitasystemet!

Hur fungerar systemet?

Paddock-rekvisitasystemet låter dig välja bland några olika rekvisitaset som du kan placera ut i paddocken. Bege dig till anslagstavlan vid paddocken på Marleys gård så dyker det upp en ruta som uppmanar dig att välja! Du kan välja mellan tre olika set: hindren från Marleys ursprungliga hopptävling, hinder bygga av hö och tunnor samt en blandning mellan de två. Om du vill kan du också välja att inte ha någon rekvisita alls.

Whinfell-hästarnas återkomst

Du kanske har lagt märke till de tre Whinfell-hästarna som har besökt Gary i Moorland de senaste veckorna. De här magiska hästarna skapades med starkt inflytande från pandoriska energiflöden. De är också så de ändrar sina färger! Om du inte har besökt dem än så har du bara tre veckor till på dig! De försvinner i samband med onsdagsuppdateringen den 2 mars. Du hittar dem på vägen till Fort Pinta och en kan bli din för 599 Star Coins!

Veckans videoklipp!

Varje vecka delar vi med oss av ett av våra roliga videoklipp – ibland ett helt nytt och ibland en nostalgisk tillbakablick! Här är veckans videoklipp:
Soul Riders - Lisa Peterson | Official Music Video

Kommer NÄSTA VECKA!

Kan du höra ljudet av små hovar som närmar sig?

Ha en fantastisk vecka!
Kärlek från ditt Star Stable-team ♥

Text och bilder: https://www.starstable.com/se/article/11501

// Harley

• Redigerat 2022-02-16 10:54 av Herveaux
Maleficum
1

Ser fram emot att se hur de nya Welsharna kommer se ut. Men verkar som ytterligare en tradition tagits bort från spelet :( I denna takt blir det väl inga kvar (mer än kanske halloween och jul då).

Ska denna trend fortsätta vet jag inte hur sugen jag är på att fortsätta spela. För första gången sen jag började har jag knappt spelat något alls senaste månaden (annars har jag spelat iaf lite nästan dagligen).

Brukade (nästan) dagligen göra Epona arkeologi och Farahs verkstad för att samla ihop pengar för alla kommande event (så jag hade ett lager för eventuellt ny utrustning och sånt jag kunde vara intresserad av). Men utan specialeventen så känns det inte så lockande längre.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
1

#1: Jag håller fortfarande tummarna för att vi får något från Valentine/Vänskapsfestivalen nästa vecka men jag håller med dig, så otroligt tråkigt att eventen bara verkar bli färre och färre.
Jag är inte svår att roa så för min del hade det inte gjort något om det var samma eventuppdrag varje år, hellre det än ingenting.

Event och högtider ger välbehövda avbrott i vardagen och jag tycker det gör så mycket för gemenskapen i spelet, gör världen mer levande när karaktärer från olika områden samlas för att fira något.

Ser också fram emot nya welsharna. 🥰

// Harley

Maleficum
1

#2: Håller med! Hellre samma sak än inget alls!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Kit Armlove
1

Håller med er…

Tycker att uppdateringen var lite tom…