Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterhjälpridklubbar
Läst 125 ggr
Kristall1257
0

Turist på Jorvik

Jag har tänkt att hålla en temavecka i min klubb där deltagarna är turister. Jag har tänkt att ha 4-7 event då deltagarna får besöka olika ställen på Jorvik. Problemet är att jag inte vet vilka ställen som de ska besöka. Så vilka ställen hade du velat besöka om du hade varit en turist som åkt på semester till Jorvik?

Medlem i HBT, hållbar livsstil, hästar & ridsport, prepping, star stable och the sims.

~~~

EquusCaty
1

Jag skulle nog åkt till Fort Pinta , stallet gyllenebladet, Jarlaheim och sydhoven

Tjena^^

Kit Armlove
2

Jag hade velat åka till moorland, fort pinta, silvergladebyn, sydhoven, epona, figrove och valedale

Maleficum
1

Hade jag åkt på neturresa hade jag velat åkt till typ mistfall, wildwoods, sydhoven och andra naturområden (speciellt där man kan hitta lite "vilda djur" att kika på).

Hade det varit en historisk resa hade jag velat åka till alla runstenar och andra historiska platser (och fått en guidning i historian av platserna).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
2

Kul idé!

Jag hade velat besöka skogarna i Mistfall och Wildwoods tillsammans med Rangers, spana efter vildhästar och volontärjobba hos räddningsranchen på Sydhoven, gå på rundvandring i slottet Silverglade och spendera på tok för många timmar i vingårdens bibliotek, besöka druiderna och ruinera reskassan hos Farah och de andra hantverksbutikerna i Valedale, ute i Gyllenåsarna hade Fågelskrämsåsen och skogarna varit måsten att få utforska och jag hade gärna bott ute hos Gyllenbladete eller inne i fiskebyn.

// Harley

Argenti
1

Nu är det ditt val. Men lag hade tagit med min klubb till Fort Pinta, Wildwoods, Mistfall, Gyllenbladstsllet, Ydris Cirkus, Moorland och Valedalesjön.

Om man bara vill tillräckligt mycket klarar man det.

/Elena

boktips.webnode.se/om oss/