Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketter: hästarstar-coins
Läst 156 ggr
Argenti
1

Star Coinsen flyger iväg

Hej!

Det måste varit fler än jag som har haft problem med att de där rackarns små coinsen flyger iväg. Och in kommer fler och fler hästar bara för att man har råd. Har något ett tips på hur man skulle kunna hindra de från att få vingar?

Om man bara vill tillräckligt mycket klarar man det.

/Elena

boktips.webnode.se/om oss/

Maleficum
2

Jag ser alltid till att alla hästar är level 15 innan en ny kommer in i stallet.

Sen så köper jag aldrig två hästar av samma ras (undantag för magiska hästar i samma ras modell som jag redan äger eller om det är något annat speciellt som Nordsvensken Texas Bluebell) så jag får sitta och klura länge på vilken av dem jag ska välja.

Köper i princip aldrig utrustning eller något sådant med SC utan bara hästar och eventuella husdjur (har betydligt fler husdjur än vad jag har hästar :P).

Brukar jag även ha en gräns att jag inte får köpa en häst om jag har under en viss mängd SC.

Köper sällan stallhjälp och om jag gör det så köper jag bara en dag i taget varannan dag.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Argenti
1

#1 Ok tack, jag har så länge funderat över hur det ska gå enklare att behålla de och inte slösa mer än nödvändigt. Och nu har jag ju iaf lite tips om hur jag ska göra

Om man bara vill tillräckligt mycket klarar man det.

/Elena

boktips.webnode.se/om oss/