Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettappar
Läst 264 ggr
Mickipick
5

SSO iPad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det bara jag som känner mig helt mindblown över att vi kan nu logga in och spela via iPad eller iphone? Otroooligt så behändigt!! Och verkligen när det kommer till logga in för bara ta foton. Ligga i sängen med paddan och bara rida runt för utforska naturen och hitta vackra ställen för foton.
Jag är så sjuuuukt glad över det här!
Det är ju självklart en totalt annan grej och känsla. Och jag kan säga att jag hade det svårt med druid uppdragen via paddan😂
Men ändå, så himla kuuul!!!

• Redigerat 2022-02-17 23:23 av Herveaux
Maleficum
2

Har inga appel produkter så för mig kommer det dröja innan jag kan köra det på telefonen (dock tror jag iof min telefon ändå är för gammal så hade nog ändå inte kunnat spela även om det kommit till Android).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Scorpio97
2

Jag har inte heller Apple, men kul att höra att det verkar fungera bra! Jag har tidigare haft perioder där jag saknar dator (när jag varit hos mamma över sommaren eller julen) och det är lite trist när man helt missar vissa event, så då vore det toppen att kunna spela på mobilen eller plattan.

//Jessie

[Moon AppleGrey]
3

Skulle också gärna se att det blev tillgängligt för oss som har androidtelefoner.

Min dator tappar ju ofta koppling till nätverket och man får logga in igen och börja om på nytt med uppdrag, så det suger ju upp en del av spellusten.
(Har ingen surfplatta och har ingen avsikt att köpa någon heller)

• Redigerat 2022-02-17 22:37 av [Moon AppleGrey]
Herveaux
0

När SSO berättade om SSO som app till Apple så sa de att den inte kommer komma till android, tyvärr.

Rättelse: De sa att den kanske kommer till android, inget var bestämt då i livestreamen 23/9 2020 där de berättade om SSO som app.

// Harley

Starstable ifokus - Forum för spelet Starstable Online
  • Redigerat 2022-02-17 23:28 av Herveaux
[Moon AppleGrey]
0

#4: kan just undra varför. 🤷‍♂️

Scorpio97
0

#4 Det hade jag missat, men det var ju tråkigt!

//Jessie

Herveaux
1

#5: #6: Var tvungen att rätta mig själv. De sa att den kanske kommer till android.
Antar att de börjar med Apple för att det finns ett större kundunderlag där?

// Harley

Herveaux
1

#0: Skulle kännas så skumt att spela SSO på plattan eller i mobilen. 😅 Låter väldigt smidigt när fotoinspiration slår till, dock.

// Harley

Maleficum
2

#4: I "annonseringen" av släppet för appen i EU och USA så har de skrivit att de inte vet när den kommer till Android men att de börjat jobba med det redan.

"We can't say when the app will be available on Android, but we've started the process." taget från deras Instagram post.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
2

#9: Se där, okej! 👍

// Harley

[Moon AppleGrey]
1

#7: åh, så bra! Då finns det iallafall hopp! 😊

[Moon AppleGrey]
1

#9: har inte instagram, men det var ju verkligen en välkommen nyhet. 😄

sxnoo
1

Såg igår att sso fanns till iPad men då såg jag att det var iOS 14+ :(
Har iOS 12 på min iPad 💀

sunoo

Mickipick
1

#13: Ja, jag känner med dig! Två av mina barn blev så galna av lycka när det släpptes men helt förstörda när deras egna iPads också var för gamla för kunna användas. Så nu lever jag med en hel del ”när ska vi få nya iPads??” 😬 känns inte rimligt att köpa två nya iPads till barn bara för dom ska kunna spela sso. Men samtidigt orättvist att deras mamma kan 👀😂