Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettveckans-uppdatering
Läst 102 ggr
EquusCaty
1

Dubbla starcoins !

Njut av vår Dubbla Star Coins-helg!
Njut av vår Dubbla Star Coins-helg!
24 februari 2022
Hej, StarFam!
Våren väntar precis runt hörnet, så det är guldläge att förnya din garderob och ditt utrustningsrum. Sugen på en större förändring? Introducera en ny häst till ditt stall eller ytterligare ett husdjur till din samling av lurviga och befjädrade vänner. Utnyttja den här Dubbla Star Coins-helgen för att göra verklighet av dina vårdrömmar!

Varför vänta på bättre väder när du kan få vårkänslor direkt med det här erbjudandet? Så här är det: du får dubbelt så många Star Coins för dina pengar. Så dubbla det totala antalet Star Coins utan extra kostnad!

Skaffa dubbla Star Coins nu!
Horse

Detta erbjudande löper ut kl. 09.00 den 1 mars 2022 och gäller inte presentkort i Star Stable-butiken.

Star Stable Entertainment förbehåller sig rätten att närsomhelst avbryta eller ändra den här kampanjen. Ändringar av erbjudandet kommer att meddelas.

Ha en fin helg!
Ditt Star Stable-team

Tjena^^

EquusCaty
0

Ska ni köpa ?

Tjena^^

Herveaux
0

Näe, jag behöver inte fylla på kassan just nu. Väntar till en annan dubbla star coins-omgång.

// Harley

Scorpio97
0

Nej, jag kommer inte köpa. Tror inte jag har köpt starcoins förutom någon gång under dom första veckorna jag spelade, och har inget behov av det nu heller :) "Veckopengen" räcker bra åt mig.

//Jessie

Maleficum
0

Har inte ekonomin att kunna köpa SC så veckopengen får helt enkelt räcka för mig.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Kit Armlove
0

Kanske tror det

[Moon AppleGrey]
1

#1: nä, tyvärr. Har annat som är "viktigare" jag behöver lägga slantarna på.

Veckopengen får räcka tills vidare.

EquusCaty
1

Haha jag har däremot inte lagt vantarna på starcoins på 4 månade så ungefär 4 nya hästar väntar 😻

Tjena^^