Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterveckans-uppdateringhästarutrustningkläderhästnamn
Läst 176 ggr
Herveaux
3

Veckans Uppdatering - v. 12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hästanpassning!

Hej, StarFam! Nu kan du ge din häst en egen historia genom att välja dess ålder och kön.

Hästanpassning!

Nu behöver du aldrig mer leta upp notarien igen – en ny tid är här! Från och med nu kan du ändra din hästs ålder, kön och namn direkt i hästens karaktärsblad! Det är gratis att ändra din hästs ålder och kön och du kan göra det hur många gånger du vill. När det gäller att byta namn på din häst så är priset vanligtvis 135 Star Coins, men det är rabatterat till 65 Star Coins fram till den 4 maj! Den här funktionen fungerar dessutom för alla hästar du har i ditt stall. Om du är intresserad av att veta vilken ålder och kön dina vänners hästar har, kan du inspektera dem och se den här informationen också!

Ålder och kön för hästar kommer inte att visas i vår app Star Stable Horses. Tänk också på att en ändring av din hästs ålder och kön inte ändrar hur din häst ser ut.

Ändra din hästs ålder, kön och namn direkt i hästens karaktärsblad!
Ändra din hästs ålder, kön och namn direkt i hästens karaktärsblad!

Det praktfulla setet

Gör dig redo att tävla i stil! Det praktfulla setet passar bara de mest framstående ryttarna på Jorvik. Skaffa det i färgerna grafitgrått eller träkolssvart.

Dessa set kräver spelarlevel 15.

Du och din häst kommer att se fantastiska ut oavsett vilken färg du väljer!
Du och din häst kommer att se fantastiska ut oavsett vilken färg du väljer!

Påminnelse!

Våra achaltekeer och appaloosahästar från Generation 1.5 som just nu finns på Ferdinands hästmarknad lämnar oss för grönare betesmarker. De lämnar Jorvik i samband med onsdagsuppdateringen den 6 april och kommer därefter inte gå att köpa längre. Även om vi älskar varenda en av våra gamla hästar, behöver vi då och då genomföra vissa förändringar för att se till att spelet kan köras med högsta möjliga prestanda. En av dessa förändringar är att sakta fasa ut våra allra äldsta hästar. Achaltekeern och appaloosan från Generation 1.5 blir de första hästarna som får en välförtjänt pensionering! Om du redan har köpt någon av dessa hästar, så oroa dig inte! Hästarna förblir oförändrade och ägs fortfarande av dig. Observera bara att de inte kommer att underhållas med buggfixar, uppdateringar eller ny utrustning!

Veckans videoklipp!

Varje vecka delar vi med oss av ett av våra roliga videoklipp – ibland ett helt nytt och ibland en nostalgisk tillbakablick! Här är veckans videoklipp:
Meet Birkir & Hanami!🍃🌸

Kommer NÄSTA VECKA!

Hjälp baronessan att bygga tävlingsbanan hon alltid drömt om!

Ha en fantastisk vecka!
Kärlek från ditt Star Stable-team ♥

Text och bilder: https://www.starstable.com/se/article/11704

// Harley

• Redigerat 2022-03-30 11:29 av Herveaux
Kit Armlove
0

#0: Denna uppdatering var väl helt ok men kommer nog inte ha någon nytta av det…

Maleficum
1

Har gått runt i stallet och försökt klura ut vad för kön och ålder mina hästar har. Av någon anledning verkar många av mina hästar vara genderfluid eller icke-binära så det var lite knepigt 😂

Är fortfarande i valet och kvalet om jag ska döpa om min Toombhoof eller inte… övriga hästar så känns ändå namnen rätt men just min Toombhoof har aldrig helt passat som en GrimGhost… Är ju skönt man har lite mer tid på sig att bestämma sig med det rabatterade priset.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

EquusCaty
2

Tur att jag bara har 26 hästar så det tog mig inte mer än 30 min

Tjena^^

Kit Armlove
1

#3: ja tur för dig:)
Har 49 eller 50 st har inte full koll…
Tog mer än en timme…

Maleficum
1

Önskar man inte behövde sitta upp på varenda häst man skulle fixa utan att det räckt med att öppna hästens meny från stallfliken.

[Lilium]
1

#5 håller med!

EquusCaty
0

#5: jag kunde byta så!

Tjena^^

Maleficum
1

#7: Inte jag. För mig bytte det bara på hästen jag red när jag försökte.

Kit Armlove
0

#8: samma för mig.

Herveaux
2

Jag kunde justera kön och ålder både via namnskylten på boxen och från överblicksbilden av stallet (där man kan placera ut hästarna i stallet/hagen), supersmidigt. Hela stallet fixat på ett par minuter.

// Harley

Kit Armlove
0

#10: Fusk måsta sätta mig på alla 50…

Herveaux
2

#11: Eller så kan du vänta lite och se om SSO snart får ordning på buggen så du slipper studsa runt som en gummiboll. 😵 Eller bara ta ett par hästar i taget.

// Harley

Maleficum
0

#12: Jag gummibolla mig igenom alla mina 25(?) hästarna 😂

Men gjorde det lite enkelt för mig och parkera utanför en box och flytta hästarna dit jag skulle ändra, hoppa upp på den och ändra och sen hoppa upp igen på hästen som stod parkerad utanför boxen och flytta dit en ny häst.

Önskar fortfarande man kunde "välja häst" utan att behöva hoppa upp på den (kunde ju finnas en knapp bredvid klappa och sitt upp knappen man får när man trycker på hästens huvud).

Scorpio97
2

För mig gör det ingen större skillnad, men jag har förstått att det varit en efterlängtad funktion för vissa så jag är ändå glad för uppdateringen. Kikade lite i stallet nu och starthästen är nog den enda jag direkt fick en känsla för, jag har inte riktigt funderat på mina hästars kön eller ålder tidigare. Men jag har bara tolv stycken så det kommer ju gå fort att fixa om/när jag får lust :)

Men jag ser fram emot nästa veckas uppdatering :D

//Jessie

• Redigerat 2022-03-26 00:16 av Scorpio97
s8x2n6
0

Det är länge sen jag genuint varit taggad på en sso-uppdatering, men detta var ett av dem haha! Jag har ju sedan innan bestämt både kön och ålder på mina hästar så det gick tämligen snabbt att klicka i. Eller så snabbt det kan gå med 100+ hästar 😂 det var också en hel drös som fick nya namn, har bara väntat på rea/lägre pris alt. när det kännts värt det, så nu fixade jag det äntligen.