Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterveckans-uppdateringtävlingar-ssoutrustning
Läst 299 ggr
Herveaux
2

Veckans Uppdatering - v. 13

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Baronessans tävlingsbana!

Hej, StarFam! Det är på tiden att Baronessans tävlingsbana får en uppdatering. Hjälp till att förvandla den här byggarbetsplatsen till något vackert!

Hjälp Baronessan

Baronessan har i många år försökt och misslyckats med att samla tillräckligt med stöd för att färdigställa sin tävlingsbana. Men när Linda Chanda bevittnar hennes senaste misslyckade försök, svär hon på att hjälpa till! Hjälp Linda att samla ihop vänner från hela Jorvik för att bygga tävlingsbanan som Baronessan drömmer om! Om du lyckas blir du belönad med en helt ny tävling, nya tjänster, butiker och nya föremål. Uppdraget börjar med ett SMS från Linda!

För att delta i det här uppdraget måste du vara en Star Rider och ha klarat av dessa tre uppdrag: leverera en havskarta från borgmästare Klaus till kapten Brus sjöman i Gyllenåsarnas dal, träffa Rania Varanger i Firgrove för första gången, samt ta en bulldozer till tävlingsbanan för att dra ett hästsläp.

Ny efteranpassning!

Din favoritutrustning är nu efteranpassad för arabhästar, lusitanohästar och engelska fullblod från Generation 3! De kan nu bära all existerande utrustning med undantag för marwari-tränset och visningsgrimman för arabhästar. Detta inkluderar alla träns som vi har släppt den här månaden OCH tränsen i medeltidsstil!

Använd valfri utrustning på dina arabhästar, lusitanohästar och engelska fullblod!
Använd valfri utrustning på dina arabhästar, lusitanohästar och engelska fullblod!

SISTA chansen!

Våra achaltekeer och appaloosahästar från Generation 1.5 lämnar oss för grönare betesmarker om en vecka! De lämnar Jorvik i samband med onsdagsuppdateringen den 6 april och kommer därefter inte gå att köpa längre. Du hittar dem på Ferdinands hästmarknad.

Om du redan har köpt någon av dessa hästar, så oroa dig inte! Hästarna förblir oförändrade och ägs fortfarande av dig. Observera bara att de inte kommer att underhållas med buggfixar, uppdateringar eller ny utrustning!

Veckans videoklipp!

Varje vecka delar vi med oss av ett av våra roliga videoklipp – ibland ett helt nytt och ibland en nostalgisk tillbakablick! Här är veckans videoklipp:
Nomi - Pandoria (Official Video)

Kommer NÄSTA VECKA!

Ryttarfestivalen är ett firande av jorvikiska ryttartraditioner! Gör dig redo att glänsa!

Ha en fantastisk vecka!
Kärlek från ditt Star Stable-team ♥

Text och bilder: https://www.starstable.com/se/article/11756

// Harley

• Redigerat 2022-04-06 11:16 av Herveaux
EquusCaty
0

Jättekul med ryttarfestivalen !

Tjena^^

Kit Armlove
0

#0: älskar detta!!!!

~Linnea~
0

Det var såå kul!😆

J@g vêt @tt dënñ@ ß!gñatûr är !rr!tër@ñdé mẽñ ôm dü lyçk@ß læß@ dēn ßå vét dü ñū @tt dēñ !ñtê h@r ñågœñ mẽñ!ñg.

Jag slösade din tid!

Scorpio97
2

Rolig början åtminstone, och området för galoppbanan ser väldigt fint ut nu!

Jag reagerade på att vår karaktär kallades hen. Jag har inget emot det i sak (det vore roligt om man fick välja pronomen men om det inte går är hen helt okej). Visst har det stått hon förr? Vet inte om jag missat det tidigare eller om det är i detta uppdrag dom har ändrat?
Men jag blev lite förvånad. När folk har föreslagit att man borde få välja om man vill spela som tjej eller kille i början har jag uppfattat det som att motargumentet är att huvudkaraktären ska vara tjej, och att det är ett medvetet val för att visa starka kvinnliga karaktärer i kontrast till att många spel "för killar" (jag tycker att alla får spela alla spel, men ni förstår säkert hur jag menar) främst har manliga huvudkaraktärer. Tycker mig till och med ha läst det som ett officiellt svar från SSO.

Har jag missat någon ändring kring detta eller så?
(Och jag hoppas att jag inte formulerade mig dumt på något sätt. Jag vet att man kan föredra hen som pronomen oavsett vilket kön man identifierar sig som eller framstår som, och jag tycker som sagt inte det är något fel alls med ändringen i sig. Jag blev bara förvånad för att det inte stämmer med bilden jag hade av frågan innan)

//Jessie

Maleficum
1

#4: Ingen aning faktiskt. Jag spelar på engelska och vet faktiskt inte hur min karaktär benämndes. Reagera inte alls på det. Men å andra sidan så finns ju inte direkt hen i engelskan heller.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Kit Armlove
0

#4: jag är inte säker men jag tror att dom sa hon i gamla uppdrag.

EquusCaty
0

Ok

Tjena^^

Kit Armlove
0

Älskar nya galoppbanan😍😍😀😍

Maleficum
1

Gillar galoppbanan och så härligt med ett lopp utan hinder! Hoppas däremot på att det kan komma en uppdatering med fler olika lopp typer tex steeplechase (med hinder) men kanske även något mer "vanligt" lopp men i annan längd (kanske både bara ett varv men även fler varv).

Skoj med kameravinklarna på läktaren som man kan ändra och följa hästarna runt (lite som på tv).

Marbi
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite buggigt var det med uppdraget.

FridaCatEagle
2

#9: Ja jag håller med! Hade också velat testa att tävla mot flera NPC:er så de känns som et äkta lopp
Hade också vart kul om det fanns en tävling där man bara travade (kanske bara på ett varv dock så det inte blir för tråkigt)

FridaCatEagle

Maleficum
0

#11: Gillar båda dem idéerna!

Hejhej000000
0

Hur får man uppdragen där man levererar havskatten till Kapten brus? Är nämligen på mitt extra konto och behöver hjälp med det. Är i level 14.