Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettertankar-och-ideerutrustning
Läst 202 ggr
Herveaux
2

Utrustning ni saknar?

Om ni får önska helt fritt, vad vill ni ha för utrustning (eller dekorationer) till hästen som inte finns i spelet idag?

// Harley

Herveaux
3

Jag skulle gärna ha ett mysigt (länd)täcke att ha på hästen när det blir höstrusk eller vinter. På tal om vinter, en liten tomteluva till hästen! 😍
Barbackasadel skulle jag också vilja ha.

// Harley

Maleficum
3

#1: Barbackasadel/padd skulle jag också vilja ha!
Ländtäcke och luva skulle också vara lite gulligt.

Annars skulle jag vilja ha variant medeltidssadel eller liknande (nu när vi fått mer "medeltids" träns. Kanske något som liknar tornerspels dress så man kan leka tornerspel (skulle för övrigt vara skoj om de fixa tornerspels bana och något uppdrag för det).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
3

#2: Ja till allt du beskriver! 😍

// Harley

Kit Armlove
6

Jag vill ha huvor, martingaler, boots, bröstor, svanskappor, utbytbara pannband, stigbyglar och sadelgjordar, röd grimma, täcken och fluffiga tyglar.

Kit Armlove
3

#4: oj ser att det blev lite fel☺☺

Det skulle stå fluffiga grimmor…

[Lilium]
5

ländstäcken hade varit bra

EquusCaty
5

Ländstecken och martingal ! Och sen kanske typ ett mörkt grönt schabrak med fluff , en dröm Hade ju varit en mörkblå fluffgrimma.

Tjena^^

• Redigerat 2022-04-10 08:33 av EquusCaty
s8x2n6
4

saknar fler "bettlösa" alternativ, och sådana som funkar på alla hästarna. Just nu är största frustrationen att många träns bara funkar på vissa hästar. Vill ha hackamore i olika stil till mååånga av mina hästar!

s8x2n6
3

skulle också va nice att kunna välja att ha benskydd antingen fram eller bak, inte alltid bara runtom 😊

EquusCaty
0

Åhh ridspön !

Tjena^^

Kit Armlove
3

Ja ridspön och benskydd bara fram / bak

EquusCaty
0

Aaa

Tjena^^

Argenti
2

Mååånga saker, ksk kommer en lista sen…

Om man bara vill tillräckligt mycket klarar man det.

/Elena

boktips.webnode.se/om oss/

[Goldie2010]
3

Jag hade velat ha hästtäcken, huvor, boots, och grimskaft till grimmorna🙂

isidora_sweetbird10
0

#0: De nya gränsen ska passa alla hästar ur gen 3💙💙
Och riktigt mörkt blått schabrak som passar den marinblåa piké tröjan och det kejserliga kavajen🙂

isidora_sweetbird10
0

#8: precis! Och starthäst modellen borde kunna ha all utrustning! Ima att många spelare inte kan köpa andra hästar!