Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettallmänt
Läst 117 ggr
Herveaux
0

Ryktesbyggande

Är det något eller några rykten ni jobbar på att bygga upp just nu?

Det enda jag har kvar är med Mystiska flocken och det är så seeegt. 😅
Skulle jag göra dagliga ryktesuppdraget hade det väl varit knappt två veckor kvar men ugh, så det tar emot. 😜 Ryktet i sig låser inte upp något men jag är en sån som vill bygga upp till fullt iaf.

// Harley

• Redigerat 2022-06-20 14:24 av Herveaux
[Undertaker]
0

Har överallt där man har möjlighet att bygga ryktet till max gjort det. Stör mig att det inte går överallt…

Maleficum
0

Har tidigare varit manisk ryktesbyggare och gjort alla uppdrag dagligen som jag kunnat om det ökat ryktet men sen Mystiska flocken kom har jag bara kört det "nödvändigaste" för att låsa upp det som går och sen hoppas jag mer på det ska dyka upp nya uppdrag som kan ge mer rykten.

Så Mystiska flockens rykten har jag inte maxat och inte heller galoppbanans rykten. Sen minns jag inte om det är något mer nytt rykte vi fått där emellan som jag inte gjort klart än?

#1 Stör mig också på att man inte kan maxa rykten överallt!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Scorpio97
0

Jag tror jag är klar med allt som går förutom galoppbanan. Men jag har knappt hunnit spela senaste månaderna så det är inget jag jobbar aktivt på

Tycker också det är väldigt störigt att man inte kan maxa alla uppdrag!

//Jessie

Ravenclaw
0

Vilka kan man Inte maxa? Hur långt kan man komma med dom?

Kit Armlove
0

Har några få kvar son går att göra

Herveaux
0

#4: Nu ska vi se…
Dessa går inte att få högre rykte med just nu:

• Dundull - Gillad (1900)
  • Jamie Olivetree - Populär (3050)
  • Jorvik City - Gillad (2666)
  • Epona - Vänligt inställd (985)

De här nedanför kunde man bygga upp ryktet fullt hos om man började spela väldigt tidigt då det kom en del tillfälliga uppdrag och eventuppdrag där man fick rykte hos Ed och Gallerian. Rickys ryktesuppdrag gjordes om efter ett tag så det fick en maxgräns för hur mycket man kunde bygga upp ryktet.
Jag började spela januari 2016 och har bara kunnat bygga upp ryktet så här mycket:

• Ricky Vinterwell - Gillad (1515)
  • Jorvik City Galleria - Gillad (1510)
  • Wolf Hall Inn - Neutral (315)

Jag skulle väldigt gärna få ryktesuppdrag med iaf Ricky, Gallerian och Ed på Wolf Hall Inn. 😀

// Harley

• Redigerat 2022-06-20 18:30 av Herveaux
[Undertaker]
1

#6: Jag hade haft fullt rykte på dem nedre om jag hade spelat på min första account. Om jag bara inte hade lyckats slarva bort lösenordet…

Herveaux
0

#7: Åh, så surt för dig! 😣 Fy, vad retligt.
Håller tummarna för att nya ryktesuppdrag kommer hos dessa ryktesfraktioner så du kan få lite upprättelse där.

// Harley

[Undertaker]
0

#8: Tror väldigt många skulle uppskatta fler dagliga uppdrag. Framförallt i just dessa områden. Jag skrev ett par gånger till supporten om idéen men det lär inte göra någon skillnad.

Marbi
1

Ryktet med Mystiska flocken är något som jag inte orkar jobba på. Det är så tråkiga uppdrag så jag tappade intresset väldigt fort. Jag skulle hemskt gärna vilja att man kunde få göra mer i t ex Epona och Mistfall för att höja ryktesnivån men det är väl som med uppdragen som Ödesryttare, vi får titta i månen efter dom.