Möt Sedna & Proteus!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
På onsdag kommer de nya magiska fiskhästarna!
(Tror det är appaloosa modellen?)
Vad tycker ni?
Själv är jag väldigt sugen på lejonfisken för lejonfisk är en drömfisk för mig (men kommer nog dock aldrig skaffa saltvattensakvarium så det kommer förbli en dröm) och gillar verkligen dess "vanliga" päls också!
Tycker också de lyckats extremt bra med guldfiskpälsen! Man ser verkligen fjällen och även sidolinjen som många fiskar har (och orienterar sig med).
Som kaninälskare (och samlare) som jag är hade jag ju önskat det var kaninhusdjur till men tycker katterna verkar passa bra som fiskar (även om "flygande" fiskar hade varit häftigt ;))
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Jag brukar sällan fastna för någon av dom magiska hästarna, det brukar vara någon av pälsarna jag inte gillar. Men jag måste säga att jag också gillar lejonfisken! Jag har alltid tyckt lejonfiskar har ett väldigt häftigt utseende, och åtminstone på videon tycker jag den passar bra som häst också. Och för ovanlighetens skull gillar jag den vanliga pälsen också :D
Så jag kommer absolut ta en titt när den finns i spelet!
//Jessie
Oooh! Jag tyckte båda var läckra men speciellt lejonfisken både i sin magiska och o-magiska form.
// Harley
Alla får tycka vad dom vill men är lite trött på magiska…
jag fastnade lite för dessa.. kanske blir att jag köper en till häst…..(lejonfiskshästen isf då jag gillar dem fiskarna)
- Redigerat 2022-06-28 07:39 av [Lilium]