Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterveckans-uppdateringhästarutrustningkläderhusdjur
Läst 145 ggr
Herveaux
0

Veckans Uppdatering - v. 27

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En speciell tävling för iberianhästar

Hej, StarFam! Jorviks hästar är tillbaka med fantastiska rabatter den här veckan. Plus att Ayla och Umbra är tillbaka!

Rabatter!

Andalusiers och lusitano är rabatterade under nästföljande fyra veckor! Andalusiern har 25 % rabatt och kostar nu 715 Star Coins. Lusitanon har 30 % rabatt och kostar nu 665 Star Coins.

Dessa priser gäller fram till onsdagsuppdateringen den tredje augusti. Detta gäller endast för tredje generationens hästar och inkluderar inte hästar köpta i Star Stable Horses-appen. Detta sammanfaller helt perfekt med …

Jorviks hästar

Guillermo Gadea representerar organisationen Jorviks hästar (HaJ). Han tycker om att ge hästägare möjlighet att visa upp sina fyrbenta vänner för andra entusiaster på Jorvik, några få raser i taget. Under Guillermos senaste vistelse ger han iberiska hästar en stund i rampljuset!

Du hittar den här working equitation-tävlingen i ridhuset. Tävlingen är endast öppen för andalusier, lusitano, paso fino och alla deras magiska varianter (Sakura, Birch, Ayla, Umbra och Fawncy). Om du försöker delta i tävlingen på någon annan typ av häst blir du ombedd att komma tillbaka med en annan.

Var hittar jag den?
Ridhuset!

Hur kommer jag igång?
Presentera dig för Guillermo Gadea.

Vad är belöningen?
500 häst-XP!

Hur länge stannar den här?
Guillermo har planerat 4 veckor med tävlingar som du kan ha kul med. Se till att prova den innan onsdagsuppdateringen den tredje augusti.

Finns det några krav för att få tävla?
Du måste vara en Star Rider och äga någon av de nämnda hästarna från valfri generation samt låst upp ridhuset.

The Andasian and Lusitano are discounted for the next four weeks!
Andalusiern och lusitanon är rabatterade under nästföljande fyra veckor!

Ljus, kamera, action!

Lystring, alla videografer på Jorvik! Vi har lanserat alternativet att kunna dölja din häst och karaktär. Du kan dölja dem oavsett om du sitter på hästen eller inte. Det gör att du kan få de bästa filmerna från spelet. Du hittar funktionen i ”inställningar” under fliken ”Kreativ”. Andra spelare kan fortfarande se dig!

Prissänkning på shire

Dessa vänliga jättar är helt enkelt underbara och skulle älska att få en plats i ditt stall. Bli förälskad i din alldeles egen för bara 475 SC! Du kan hitta dem på Hästmarknaden.

Rotering av magiska hästar: Ayla och Umbra

Du kanske har märkt att Gary Goldtooth har fått en hel del magiska besökare under de senaste månaderna! Du kan förvänta dig att han ungefär en gång i månaden kommer att vara värd för ett par (eller fler!) magiska hästkompisar som inte har besökt Jorvik på ett tag. Vi hoppas att du får chansen att skaffa de här härliga hästarna om du missade dem sist.

Den här månaden är Ayla och Umbra på besök med sina månhusdjur! Du hittar dem i Garys läger i Moorland, nära gamle Jaspers lada. Ayla och Umbra kan bli en del av ditt stall för 950 Star Coins styck – och precis som andalusier, vet de hur man gör den spanska skritten! Tryck på mellanslag när Ayla eller Umbra står still för att gå som ett proffs.

★ Ayla är en blyg men otroligt lojal varelse som knyter ett nära band med sin ryttare. Ayla älskar att titta på norrskenet – kanske för att det påminner om dess egna vackra hårrem?

★ Umbra älskar mörkret och tycker om att titta på eldflugor under långa nätter i skogen. Denna majestätiska springare har en väldigt hög kroppstemperatur på grund av sin eldiga man och det sägs att den bara syns i det vilda under nymånens bleka sken.

Ayla and Umbra in their magic form!
Ayla och Umbra i sin magiska form!

Månhusdjur!

Utöver de här vackra hästarna finns det också två unika husdjur! Månljusets magiska räv och Glödande trollkatten är nära följeslagare till Ayla och Umbra och blir en del av din familj för 450 SC styck.

Ayla och Umbra, tillsammans med deras husdjur, kommer att vara i Jorvik till onsdagsuppdateringen den tredje augusti.

Bonusbutiken

Ett nytt föremål finns tillgängligt i Moorlands bonusbutik för alla er som blev Star Rider med engångsbetalning! Amiralens dressyrschabrak är inspirerad av den sista jorvikiska amiralens uniform!

Hästflytt

Vi har organiserat om lite på Jorvik för att få mer plats i Fort Pinta. De här hästarna har flyttat från Fort Pinta för att bo med sina vänner av samma ras:

★Clydesdalen har flyttat till Dundull

★Connemaran har flyttat till Birks lantgård

★Lipizzanerhästen har flyttat till New Hillcrest

★Fjordingen har flyttat till Valedale

★Lusitanon har flyttat till Paddockön

★Det jorvikiska varmblodet har flyttat till Månskärebyn

★Nordsvensken har flyttat till Dundull

Nu när det finns plats har det flyttat in lite nya hästar i Fort Pinta! En häst av varje ras kan nu köpas av spelare på alla levlar!

★Painthäst

★Quarterhäst

★Gotlandsruss

★Percheron

★Paso Fino

★Arabhäst

★Islandshäst

De här hästarna kan fortfarande köpas i de områden där de fanns tidigare, och med samma krav på level. Vi vill att alla spelare ska ha tillgång till några av våra populäraste hästar.

Midsommarföremål i Globala butiken

Alla midsommarföremål har flyttats till den Globala butiken och kommer att finnas där från och med nu. Köp dessa föremål när du behöver piggas upp med något somrigt!

Det gäller inte föremålen som såldes i ”Second hand”-midsommarbutiken. De är permanent slut.

Veckans videoklipp!

Varje vecka delar vi med oss av ett av våra roliga videoklipp – ibland ett helt nytt och ibland en nostalgisk tillbakablick! Här är veckans videoklipp:
Meet Sedna & Proteus! 🌊🐟 🐴

Kommer NÄSTA VECKA!

Wolf Hall Inn välkomnar nu sina första utländska besökare, men något står inte rätt till.

Ha en jättebra vecka!
Kärlek från ditt Star Stable-team ♥

Text och bilder: https://www.starstable.com/se/article/12320

// Harley

• Redigerat 2022-07-13 07:36 av Herveaux
EquusCaty
1

Schabraket är sjukt snyggt!

Tjena^^

[Goldie2010]
0

#1: Tycker du?

Kit Armlove
0

ÄLSKAR att dom gjort om fort pinta lite! Det ser mycket bättre ut både på stranden och i själva fortet!!!

Herveaux
0

#1: Tycket också det var fint.

#3: Ja! Den där eländiga trätrappan har jag slagits med i alla år så det var så härligt att se att den blivit bortplockad. 😅

// Harley

EquusCaty
0

#3: ja ! Fotade i typ en halvtimme

Tjena^^

[Lilium]
0

Har de tagits bort trätrappan 😱

Yess!
Har inte kunnat spela på ett tag

EquusCaty
1

Jag och klubben jag skapade (Thunder Riders Club) hade disko och firade att trappan var borta

Tjena^^

[Lilium]
0

Åh jag älskar att de tagit bort trappan!!

EquusCaty
0

Ja det är så mycket finare! Och så gillar jag att man kan galoppera i vattnet

Förresten så hittade jag min katt (Den fläckiga grå katten) i startisen box så jag blev överlycklig så jag och min kompis tog en fotorunda vid stranden med Lusy,Amiral randig,Min startis Nobledancer och Sagas startis Cookie.

Tjena^^

[Lilium]
0

#9 skojar du!? Kan man galoppera i vattnet!? 🤯

Jag måste spela!!!

EquusCaty
0

#10: hahhahah hade samma reaktion då Saga ringde

Tjena^^

[Lilium]
0

Va!? Så det är sant!? Jag går in