Veckans Uppdatering - v. 28
Oroliga turister!
Hej, StarFam! Den här veckan har Wolf Hall Inn glatt slagit upp dörrarna för nya besökare!
Hjälp värdshuset
Wolf Hall Inn har nu sina första utländska besökare, en nyfiken botaniker och en ridande familj! Personalen gör vad de kan för att se till att vistelsen blir perfekt, men det är något som inte stämmer. Det är upp till dig att utreda och hjälpa värdshuset att förbättras! Kan du hjälpa turisterna att få en riktigt bra semester på Jorvik?
För att kunna hjälpa turisterna måste du vara en Star Rider, ha reparerat bron till Jarlaheim och slutfört renoveringen av Wolf Hall Inn.
Hästpensionering
Det här är en påminnelse om att andra generationens quarterhäst kommer att gå i pension vid onsdagsuppdateringen den 17 augusti. Då kommer de att lämna Jorvik och går därefter inte att köpa längre. Du hittar dem på Ferdinands hästmarknad innan de får sin välförtjänta pensionering!
Om du redan har köpt någon av dessa hästar, så oroa dig inte! Hästarna förblir oförändrade och ägs fortfarande av dig. Observera bara att de inte kommer att underhållas med buggfixar, uppdateringar eller ny utrustning.
Veckans videoklipp!
Varje vecka delar vi med oss av ett av våra roliga videoklipp – ibland ett helt nytt och ibland en nostalgisk tillbakablick! Här är veckans videoklipp:
Star Stable World - American Quarter Horse
Kommer NÄSTA VECKA!
Låt sommarens nöjen fortsätta och åk till stranden!
Ha en underbar vecka!
Kärlek från ditt Star Stable-team ♥
Text och bilder: https://www.starstable.com/se/article/12376
// Harley
- Redigerat 2022-07-20 10:41 av Herveaux
Lite besviken att man inte fick rykten med Ed/Wolf Hall Inn :(
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Tråkiga att man fick typ 20 i rykte men gillade uppdragen, dom var ovanligt roliga för att vara "nya sso"
Jag vet inte varför men jag känner mig så taggad på Strandfestivalen i Fort Pinta imorgon!
…jag avskyr egentligen både sol och värme men det är annat när det gäller Jorvik, tydligen. 😅
// Harley
#3: hahah, jag är däremot ledsen, kunde den inte komma en vecka senare, jag är i Polen nu, utan dator
Tjena^^
#4: Strandfestivalen pågår i två veckor och försvinner inte förens den 3e augusti så du kommer kunna vara med på festivalen när du kommer hem! 😀
// Harley
Japp, det bästa är att jag hittat en dator !
Tjena^^