Star rider
#0: Ibland tar det innan köpet har gått igenom. Ni kan kolla det på deras websida. Så länge ni har betalningsbevis så kan ni även skriva till supporten om det inte löser sig inom någon dag.
Vilken level är hon på? Vad jag minns får man inte lämna start området förrän man är över level 5 (även om man är start rider).
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#2: Har för mig att det då är blockerat av en barriär med hitbox som det inte går att rida förbi.
Man måste väl endå låsa up allt?
Även fast man är star Rider?
#4: Naturligtvis. Men förr var det tydliga barriärer om det berodde på att du inte låst upp det och öppet med varnande text om du som icke-Star Rider ville rida förbi. Men vet inte hur det ser ut just nu.
TS, lättast är att kolla på deras websida.
Det hände mig också men vänta lite så kanske det funkar det gjorde det för mig.
Hoppas det löser sig
Mvh Bästa-Star
kanske starta om datorn?
#2: hon är nu på level 9 hon står inte som star rider trots de står med på hennes sida som lyckade köp och de tagit pengar… Jag maila supporten hon skrev att man inte alls får tillgång till alla världar som de står att man måste levla sig upp och nu är hon på level 9 men inget händer
#3: hej vad är hitbox för något?
#6: hur länge vänta du? Vi har snart väntat en månad mvh
#8: Precis som Supporten skriver så får man inte tillgång till hela spelkartan så snart man blir Star Rider. Man låser upp mer och mer av kartan vartefter man gör uppdrag och går upp i level, men man låser inte upp nya delar av kartan vid varje level.
Hur menar du att hon inte står som Star Rider?
Om hon är i level 9 nu så är hon Star Rider. Man kan bara spela upp till level 5 i gratisdelen.
// Harley
- Redigerat 2022-08-02 23:42 av Herveaux
Vissa områden, tex Gyllenåsarnas dal har en levelgräns. Jag tror hon måste göra huvuduppdrag för att komma vidare.
J@g vêt @tt dënñ@ ß!gñatûr är !rr!tër@ñdé mẽñ ôm dü lyçk@ß læß@ dēn ßå vét dü ñū @tt dēñ !ñtê h@r ñågœñ mẽñ!ñg.
Jag slösade din tid!
#0: du måste ju göra uppdrag för att låsa upp världen, det är inte bara så att så fort du köpt starrider så har du tillgång till allt.
Tjena^^
Vad jag kommer ihåg så fick jag börja med att göra uppdrag vid bron till Wolf Hall In för att låsa upp den. Sedan fick jag fler uppdrag som bl.a låste upp Silverglade
Puss o kram skumbanan🥰
#0: Man måste göra uppdrag för att komma framåt i spelet men det borde ändå inte stå att du måste bli starrider