På gång i Jorvik! 3-24 augusti
Vi har massor av otroligt innehåll på gång till er under nästa månad. Ta en smygtitt på alla spännande saker som är på väg till Jorvik!
En jättestor ny kompis
3 augusti
★ Den fantastiska shirehästen har fått en enorm makeover, gör dig redo att välkomna den till Jorvik! Det har kommit nya varianter av medeltidsträns som ger din häst en kunglig look. Ett nytt föremål väntar i bonusbutiken på Star Riders med engångsbetalning. Den här månadens rotering av magiska hästar: Erinys och petra!
Testa den nya tävlingen på Valedalesjön
10 augusti
★ Mr. Andersson väntar på dig med en ny tävling vid Valedalesjön: Valedalesjöns hopptävling. Vi hoppas att du är sugen på att hoppa, för den här terrängtävlingen kommer att vara en rejäl utmaning.Det är dags att låta vår älskade quarterhäst (gen 2) gå i välförtjänt pension, och det här är den sista veckan som den finns att köpa.
Uppdrag – En av våra häxor
17 augusti
★ De återförenade Ödesryttarna måste ta reda på mer om den mystiska kraften som har tagit Jorvik med storm och skrämt Pi.De lär sig snart mer än de kunde föreställa sig, och skickas på en resa till helt nya platser med hopp om att hitta en gammal vän som kan hjälpa till. Vad de inte förväntar sig är att få en ny vän, och stå öga mot öga med både gamla och nya fiender.Det står mer än någonsin på spel när nya krafter blandas med magiska Jorvik, där alla vill ha samma sak men av helt olika anledningar.Låt äventyret börja!
Nya magiska vänner
24 augusti
★ Gör plats för hemera och antheia! Dessa höstiga och magiska hästar smälter in i de färgstarka orange dagarna och kalla regniga nätterna under Jorviks höst. Tillsammans med sina vänner, misträvarna Cruncher och Truffles, längtar de efter att få träffa dig!
Text och bild: https://www.starstable.com/se/article/12479
// Harley
- Redigerat 2022-08-01 15:17 av Herveaux
Kul! Verkligen peppad!
Tjena^^
Så spännande att dom ska öppna fort maria i huvuduppdragen!!!! 😍😍😍😍
Va ska dom!!!!!!!!!!!
Jag ska spela ihjäl mig! Så nära på att låsa upp EPONA!
Tjena^^
#3: haha gör det nu!
Hihi, nån som vet hur många delar det är kvar på hitta Gretchen då man hittat henne vid geds oljefält?
Tjena^^
Ganska många har jag för mig…
J@g vêt @tt dënñ@ ß!gñatûr är !rr!tër@ñdé mẽñ ôm dü lyçk@ß læß@ dēn ßå vét dü ñū @tt dēñ !ñtê h@r ñågœñ mẽñ!ñg.
Jag slösade din tid!
Fort Maria???