Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketterallmänttankar-och-ideer
Läst 136 ggr
isidora_sweetbird10
2

Nya områden, vad tror ni?

Tja!

På sso kartan är det massa områden som inte blivit släppta ännu. T.ex i dinodalen på vägen till Asklandet. Där är det rök som stiger. Nu sist släpptes Wilde Woods men vad kommer näst? Vad hoppas ni på? Och vad tror ni!

Personligen skulle jag tro norralänken. De hintade om den i galoppbane uppdragen. Då sa det något i stil med att "jag trodde norra länken skulle öppna före galoppbanan fick en glow upp" (behöver inte säga att detta är fel men något i stil med det i alla fall).

Detta är inga spoilers! Endast aningar och små syner som röken! Det är ändå sso som gav oss en hint där med norra länken.

Mvh: Isidora Sweetbird

• Redigerat 2022-08-09 03:55 av Herveaux
isidora_sweetbird10
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Karta över jorvik (Inte så tydlig 😶)

Kit Armlove
1

Dom har hintat om dewils gap ( STAV ) mycket!

isidora_sweetbird10
1

#2: Ja det skulle också kunna vara ett möjligt alternativ :)

[Mulka]
0

Hade tråkigt hittade denna tråden och tycker att har jag inget bättre att göra så kan jag lika gärna skriva lite på iFokus. Ursäkta om jag puttar upp gamla inlägg men jag tycker att det är kul att diskutera områden o så. Jag blev sur när jag hörde att de inte tänkte släppa Asklandet eftersom många buggat sig in där och vet hur det ser ut. Starstable borde väl ändå rikta sig till oss som INTE buggat och är jättespända på att få se nåt nytt område? ): Norra länken vore ju också kul. (: De har dock sagt att de inte skulle göra nya områden innan de släppt nya Hollow Woods så nu kan man ju börja hoppas lite (:

Herveaux
3

#4: På min önskelista har jag ett uppdaterat Västkobbens Fiskeby och Jarlaheim högst upp. Därefter kommer Epona och Dinodalen.

Jag har inget jättesug efter nya områden, mer att de gamla trotjänarna ska få dammas av och putsas upp.

Vänta nu! Nu ljuger jag så jag tror mig själv här. Fast iof är det ju inte ett område som så, men jag är otroligt nyfiken på Marchenghast slott i Gyllenåsarna. Jag vill så gärna se mer av det stället!

// Harley

Signur123
0

#4: SKA DOM INTE SLÄPPA ASKLANDET??!! 😱😭

Herveaux
0

#6: Någon gång kommer det säkert släppas men jag tror inte det är prioriterat just nu. I podden Horsin' Around pratade de om bla Asklandet i ett avsnitt. De som skriver manus till dialoger m.m. skojade om att de borde släppa området precis som det är just nu då så många redan har buggat sig in och spoilat området. Lite som en hämnd att "Ni har ju redan sett det och vill att det ska släppas, så… här har ni. Mycket nöje!"

När Wildwoods skulle släppas så var det - som vanligt - nerlusat med spoilers på YouTube. Det gjorde att släppet vart uppskjutet och de valde att byta namn på området från, var det "Firwood"? till Wildwoods istället.

// Harley

[Mulka]
0

#5: jaaa, slottet! Det vore så spännande!!! Jag håller med om att JH o Epona borde få en update, och västkobben och Dino vore inte heller så dumt. (:

[Mulka]
0

#7: Firwood som firgrove?

Signur123
0

Jag som gillar Skördebyggden som den är nu, det är mysigt på något sätt.

Herveaux
1

#9: Ja, precis. Om jag minns rätt att det hette "Firwood" först så var det för att det ligger granne med Firgrove.

// Harley

[Mulka]
0

#10: Vissa grejer vill man ju inte att de ska uppdatera. Det skulle krossa mitt hjärta om de så mycket som petade på sydhoven (myshoven) (;

Rainflight L
0

#11: Var det inte Mistfall som skulle heta Firfall först?

!ЯAმИITЯAMZ AJJA Ꮣ𞤒H

Herveaux
0

#13: YES! Så var det ja! 😀

// Harley

[Mulka]
0

Det jag verkligen hoppas mest ändå på när det gäller nya områden är Norra Länken o framförallt Pine Hill. Blev så nyfiken efter att jag sett det i Starshine legacy och undrar hur det skulle se ut i SSO. Men som Herveaux säger så undrar man ju vem som bor/bott i Marchengast slottet och vad det har för historia osv :-D

Herveaux
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#15: Verkligen! Det ryktas om att det fortfarande är någon som bor där. När mörkret faller ser man hur det lyser från fönstren i ett av tornen i det annars så öde slottet.

// Harley

[Mulka]
0

#16: Då borde ju någon vara där… Men vem e deeet??? Man vill ju veta!