Veckans Uppdatering - v. 33
Nytt huvuduppdrag: En av våra häxor!
De återförenade Ödesryttarna måste undersöka en mystisk kraft som har tagit över Jorvik!
Vem eller vad ligger bakom det här?
Ödesryttarna ger sig ut för att ta reda på mer om den mörka kraften som skrämt upp Pi. Men de upptäcker mer än de kunde föreställa sig och skickas på en resa till helt nya platser med hopp om att hitta en gammal vän som kan hjälpa till. Vad de inte förväntar sig är att få en ny vän och att ställas öga mot öga med både gamla och nya fiender. Det står mer än någonsin på spel när nya karaktärer dyker upp i det magiska Jorvik, där alla vill ha samma sak men av helt olika anledningar. Slå följe med Ödesryttarna i Hollow Woods och låt äventyret börja!

Res till platser du aldrig sett!
För att ge dig ut på detta äventyr måste du vara en Star Rider och ha återförenat Ödesryttarna i föregående huvuduppdrag “I Annes spår”, där du hjälper Alex att söka efter Anne.
Schh! Vad är det där för ljud?
Hör du det? Dina fotsteg kan höras högt och tydligt medan din karaktär promenerar runt i Jorvik! Sätt på dig dina hörlurar och testa det på olika typer av ytor för att få full effekt.
Hästpensionering
Nästa hästar att lämna oss för grönare betesmarker är morganhästarna från generation 1.5. De lämnar Jorvik i samband med onsdagsuppdateringen den 21 september och kommer därefter inte gå att köpa längre. Du hittar dem på Ferdinands hästmarknad innan de får sin välförtjänta pensionering!
Även om vi älskar varenda en av våra gamla hästar, behöver vi då och då genomföra vissa förändringar för att se till att spelet kan köras med högsta möjliga prestanda. En av dessa förändringar är att sakta fasa ut våra allra äldsta hästar.
Om du redan har köpt någon av dessa hästar, så oroa dig inte! Hästarna förblir oförändrade och ägs fortfarande av dig. Observera bara att de inte kommer att underhållas med buggfixar, uppdateringar eller ny utrustning.
Veckans videoklipp!
Varje vecka delar vi med oss av ett av våra roliga videoklipp – ibland ett helt nytt och ibland en nostalgisk tillbakablick! Här är veckans videoklipp:
Soul Riders - Lisa Peterson | Official Music Video
Kommer NÄSTA VECKA!
Gör plats för de höstiga och magiska hästarna, Hemera och Antheia.
Ha en äventyrsfylld vecka!
Kärlek från ditt Star Stable-team ♥
Text och bilder: https://www.starstable.com/se/article/12581
// Harley
- Redigerat 2022-08-24 08:42 av Herveaux
Blev lite besviken över att man behövde göra massa dagliga uppdrag för att komma vidare..
Så kul med uppdrag ska göra det när jag kommer hem
Spännande. Får se om jag får tid att spela lite imorgon annars blir det nog på fredag som tidigast.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Kul med ryktesuppdrag!
Spännande uppdrag! Satt och spelade igenom det igår kväll.
Tycker det passade bra med lite ryktesbyggande innan man kommer vidare.
Var perfekt att få en recap med tjejerna vad som hänt i de senaste uppdragen för det behövde jag. 😅 Mitt minne är…som det är…ibland.
Var riktigt roligt att få leka fågelskrämma med Alex. 😁
Jag har nyligen läst om de tre första Star Stable-böckerna och efter det har Anne tagit ett stort kliv in i mitt hjärta så det var fint att få prata lite mer med henne på tu man hand.
// Harley
Tyckte uppdragen var väldigt lagom. Bra blandning mellan att springa från en plats till en annan och mer interaktiva saker. Uppskattar även att man måste bygga upp ryktet då jag annars har en tendens att sträckspela allt. Ska bli spännande att se hur många uppdrag det blir i slutändan innan man återigen får vänta på en uppdatering.
Har nu lyckats bli vän med lilltrollet och tagit mig in i biblioteket men går helt bet med att jaga pappersarken. Fattar inte vad som gäller och blir diskad hela tiden. Någon som lyckats och har tips på hur man gör?
Tyckte att alla uppdragen var superroligt lagom mycket och även jag uppskattade rycktet! Snacka om att biblioteket var gigantiskt!
Är klar med alla uppdrag och måste säga att jag gillade dem. Bra blandning. Men tyvärr ett enligt mig abrupt slut.
Jag kom på det till slut. Har en förmåga att tänka för mycket och försvåra för mig själv.
Vet inte om jag tycker att det blev ett abrupt slut, jag kände det som att det kommer en nästa del. Hoppas det blir snart bara och inte om ett halvår eller så.
Känner med det men menade det inte riktigt så… På något sätt blev det "fel" för mig att sluta där man slutade rent platsmässigt.
#10: Du var inte ensam om att fastna i det där loppet. 😅
// Harley
#7: Hur många dagar tar det att slutföra uppdragen med att bygga upp relationen? Mitt tålamod är bra men kort haha…
#13: Tre.
Måste dem 3 dagarna man gör uppdrag för Beatrix vara i rad?? För jag har hjälpt henne 4 dagar men inte i rad och har inte låst upp nästa uppdrag 🤷♀️
FridaCatEagle
Konstigt…?
#15: Samma för mig, men tror det är så.
Hjälpte henne nu igen och efter dag 5 av att hjälpa Beatrix (inte i rad) så har jag äääntligen låst upp nästa uppdrag😅💪
FridaCatEagle
#18: Lycka till😃
Jag gjorde uppdragen på onsdagen, fredagen och lördagen (som jag då fick vidare). :‘)