Star Stable iFokus

Star Stable

Läst 125 ggr
Marbi
0

Funderingar kring klädseten vi får i spelet

Jag vet inte om jag har missat något i någon tävling i spelet eller om sakerna bara inte finns men det är några kläder som jag inte hittar i min garderob.

Jag har ett set som heter Stigryttarens ….. där jag inte har någon överdel men byxor, mössa, stövlar och handskar finns.

Jag har ett set som heter rejäla eller stiliga för de delar jag har men jag saknar byxorna.

Ett set heter Nordlig druid …. och där saknar jag en hatt/mössa.

Sista setet jag undrar över heter Kajserlig/a prakt… och där saknar jag byxorna. Här har jag även ett set till hästen där sadeln inte finns med.

Någon som har någon idé om det går att få tag på delarna som saknas eller får jag bara lov att acceptera att jag är utan. Jag blir lite störd i mitt ordningssinne. 🤪

Maleficum
0

Vissa set man fått är inte "kompletta". Tex så finns det ingen huvudbonad till Nordlig druid setet.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

[Goldie2010]
0

De schabraken som är som ekofritids-schabraket (original) i typ andra färger, vart hittar man dem? Sry om jag snor tråden lite här😅

Herveaux
0

#0: Var in på Star Stable Database och kollade då minnet svek på en del set. 😅

Stigryttarens… överdel fanns på Ryttarfestivalen och kunde köpas för polletter. (enligt databasen, minns inte om jag själv såg den där.)

Rejäla… och Stiliga…, kan det vara saker man får genom arkeologin? (Databasen var inte till hjälp här.)

Nordlig druid… kommer från Ödesridningen, va? Tror man fick ett pannband istället för hjälm/mössa/hatt.

Kejserlig/a prakt… brallor saknas i skrivande stund.

#2: Vilka menar du? Har du kollat i Globala butiken eller på Star Stable Database?

// Harley

Marbi
0

#3 Tack för hjälpen med att kolla upp det hela. Synd att jag missade det med poletterna. Det med arkeologin kan säkert stämma - jag får väl ge mig på det igen och se om jag har tur.

Pannbandet minns jag - har det nog någonstans i garderoben.

Hoppas kejserliga brallorna dyker upp framöver.

I skrivande stund under födelsedagsfirandet så dyker det ju upp lite set men det är samma problem där. Jag har ett vitt set som saknar byxor. Man fick det av quizen vad jag kan se men en av quizen gav mig ett lila jubileumsschabrak och jag har också tillhörande benskydd men inget annat lila. Inga quiz kvar så hur får man tag på resten?

Herveaux
0

#4: Samma här. Antar att byxor kommer eller så får man matcha ett par egna.
Lila tror jag varit en efterfrågad färg på schabrak och lindor/benskydd så det kanske inte kommer vara med i något större set.

// Harley

Marbi
0

Tur jag lite olika vita byxor att välja på sen tidigare då. Men jag älskar hela set - även om jag kanske inte alltid använder dom.

[Goldie2010]
0

Jag har sett flera spelare ha de här schabraken med paff, som finns i globala. Men vissa har färger som gul, grön och röd😅

Herveaux
0

#7: De som inte finns i Globala får man genom event och uppdrag.
Tror man fick det gula under strandfestivalen och det gröna genom uppdrag.

// Harley

[Goldie2010]
0

#8: Jaha, det är därför jag inte hittar dem😅Är så lat på att göra uppdrag.. Tack Herveaux!

Argenti
0

#9 Det gröna med fluff får man genom uppdragen på galoppbanan

Om man bara vill tillräckligt mycket klarar man det.

/Elena

boktips.webnode.se/om oss/

[Goldie2010]
0

#10: tack😊

Marbi
0

Har verkligen problem med quizet i Silverglade byn. Det där efternamnet kan jag inte komma på. Är det Summers, Winters eller O'Malley (om jag kommer ihåg valen rätt)? Vet inte vilken person det handlar om ens.

[Undertaker]
0

Marley Summers. Han med gården där det såldes mustanger.

Marbi
0

OK, tack :)

Marbi
0

Det märkliga är att man får två jackor till det vita setet. Hade hellre haft ett par matchande byxor.

EquusCaty
0

Jag med ! Fick springa runt med vita byxor som hade ett grönt skärp!

Tjena^^