Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettallmänt
Läst 145 ggr
Herveaux
0

Vart parkerar ni?

När ni har spelat klart, antingen för stunden eller för dagen, vart parkerar ni er häst?
Loggar ni ut vart ni än är eller tar ni er alltid tillbaka till stallet först? Kanske t.o.m ställer in hästen i sin box?

Jag parkerar alltid utanför stallet. Jag vet inte varför men jag kan inte lämna Minna med sin häst ståendes vart som helst tills jag loggar in igen. 😅
Hänt ett antal gånger när jag varit trött i skallen att jag loggat ut för att sen komma på att vi var ju inte hemma än, bara att logga in igen för att ta sig till hemstallet. 😆

// Harley

[Goldie2010]
1

Hehe, jag bara loggar ut😇

[Undertaker]
0

Jag loggar bara ut men brukar för det mesta då redan befinna mig utanför mitt stall.

• Redigerat 2022-09-24 09:42 av [Undertaker]
Maleficum
1

Loggar bara ut.
Ofta kan jag ha placerat mig strategiskt för eventuella uppdrag eller tävlingar (som just nu när jag försöker bygga klart ryktet för de magiska vildhäst klanen så är jag parkerad hos Willow).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Magrat
1

Jag parkerar nära platser jag ska göra något vid (typBeatrix nu senast) eller hemstallet. Men det beror lite på, är jag mittt i en levlingsrunda som jag tänkt göra klart under dagen så kan jag parkera vid nästa lopp jag ska köra.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Marbi
0

Alltid tillbaka till stallet och står där utanför. Någon enstaka gång har jag behövt avsluta lite snabbt och då har jag stannat där jag var, t ex om jag varit mitt i ett uppdrag.

EquusCaty
1

Oftast avslutar jag i hästens box, men ibland så loggar jag ut fort.

Tjena^^

s8x2n6
1

Rätt ofta ställer jag mig på stallgången hemma innan jag loggar ut. Då loggas man dock in ståendes utanför stallet. Skulle nog gilla om man loggades in i stallet om man nu loggar ut där haha

Men det händer rätt ofta att jag bara loggar ut vart jag än är, tänker inte så mycket på't 😅

Kit Armlove
0

Ringer Alltid för upphämtning innan jag loggar ut 😆

Argenti
0

Jag loggar bara ut.

Om man bara vill tillräckligt mycket klarar man det.

/Elena

boktips.webnode.se/om oss/

~Linnea~
0

Det enkla: lämnar Linnea nånstans, loggar ut och göt nåt annat!

J@g vêt @tt dënñ@ ß!gñatûr är !rr!tër@ñdé mẽñ ôm dü lyçk@ß læß@ dēn ßå vét dü ñū @tt dēñ !ñtê h@r ñågœñ mẽñ!ñg.

Jag slösade din tid!

[Lilium]
0

När jag känner tar jag ska logga ut, stannar jag hästen, och loggar, ibland står Anisah någonstans i någon skog 😅

HorseFriendForever
0

Jag loggar bara ut där jag är

// Wilhelmina <3

Drew Ghosthunter
0

Varierar lite, ska jag fortsätta med ett uppdrag dagen efter så stannar jag kvar. Kan vara allt från dagsblockerat till att jag bara gett mig fan på att slutföra ryktesuppdrag nånstans. Annars brukar jag kunna återvända till stallet för att tömma lite i ryggsäcken ifall jag fått föremål från uppdrag under dagen eller köpt något. Men är inte direkt så att jag bryr mig. Ibland avslutar jag bara på nå slumpmässigt ställe för att jag inte vet om jag vill fortsätta därifrån nästa gång.