Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketter: hästartankar-och-ideerhalloweenhästnamn
Läst 76 ggr
Argenti
0

Vettigt namn till Nemain

Hej!

Jag har Gallopers gamla häst vid namn Nightmare och dykt vilja påstå att det är ganska passande då Galloper kallar henne Nattmärr. Vet någon vad Galloper kallar Nemain eller vad som annars varit ett passande namn till honom/henne. Förresten är det ett sto/valack/hingst?

Om man bara vill tillräckligt mycket klarar man det.

/Elena

boktips.webnode.se/om oss/

EquusCaty
0

#0: hon är ett sto.

Tjena^^

Herveaux
0

#0: "Nattmärr" är ett namn jag hittade på för Gallopers häst i mina historier innan SSO hade gett henne ett officiellt namn. 😀
(Även efter att hon fått ett officiellt namn i SSO har jag hållit fast vid "Nattmärr" då det passar henne bra i mina historier om min version av Jorvik.)

Gallopers häst är ett sto som heter Morrigan. Nemain är syster till Morrigan.

Sen kan man självklart ge sin egen häst vilket kön och namn man vill, det finns inget rätt eller fel! 🧡

Vill du ha ett namn som matchar Nightmare till din Nemain?
Ett namn som låter lite Halloween-igt?

// Harley

• Redigerat 2022-10-21 20:26 av Herveaux
~Linnea~
0

Jag tog Night på min Nemain men Nightmare var också bra.

J@g vêt @tt dënñ@ ß!gñatûr är !rr!tër@ñdé mẽñ ôm dü lyçk@ß læß@ dēn ßå vét dü ñū @tt dēñ !ñtê h@r ñågœñ mẽñ!ñg.

Jag slösade din tid!

Magrat
0

Holloweye fick hon heta på mitt side account. Nightmare på main för jag har ingen fantasi, hahah

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Marbi
1

Magma och Demonfire heter hon på mina konton.

Cyndi
0

Jag kollade bara till H. Det finns några rimord som -care eller -dare.

Night-
angel
apocalypse
breath
care
catcher
core
dare
guard
hunter
…
etc.

//Cyndi

Jag är medlem i ridklubben "Silent Heroes Inc." på Marshmallow Clouds.
Min blogg "Cynthia Winterborn".