Hästar försvinner
Står dem inte bara på hagen?
#1: nepp, räknar säker 4 ggr.. Både hage och stall.. Testat logga in och ut för andra gången nu..
Kan även vara en bugg att de fyra tomma boxarna egentligen har objekt i sig men att spelet av någon anledning inte visar dem. Att datan finns men den inte flippas med så att säga.
#2: Skriv och fråga supporten.
#3: okej..
#4 ska göra det nu.
#5: Kort förklaring: I spel "flippas" skärmen alltid när allt i bakgrunden laddat. Det är för att se till att undvika att du först bara ser svart, sedan kanske en sten, därefter marken, etc. I spel försöker funktioner läggas så så att alla uppdateras "samtidigt" (nu är det lite komplexare i praktiken) men då du inte ser dem, kan det vara så att de inte är med.
Har du testat om du kann flytta en annan häst till dessa boxar eller hittar en hitbox i dessa boxar?
#6: okej. Neh jag kan inte se dem även om jag byter box.. Finns inget där i heller..
#7: Menade mer på om andra hästar kunde flyttas till dessa boxar.
Hade en bugg för ett år sedan där vissa hästar blev osynliga men jag kunde inte placera andra hästar i deras boxar. Löste sig som tur var snabbt med nästa uppdatering.
#8: kan flytta dit andra hästar
kollat med support nu
dem säger att dem såldes 19 ocktober. Vad har hänt frågar jag mig nu.. jag har ju inte delat inlogg med ngn..
Bytt lösen nu. Så ingen borde kunna ta sig in.
En arab har tydligen kommit fram nu.. Men inte de andra 3..
#3: Japp, händer tyvärr även mig hela tiden :(