Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettridklubbar-sökes
Läst 199 ggr
Silldutt
0

Klubb för 18+ sso?

Hej!

Jag har spelat sso sen det först startade och är 23år gammal nu, men jag tycker det är fruktansvärt svårt att hitta andra spelare/klubbar in game som är i samma ålder, så jag tänkte testa här och se om det finns någon aktiv klubb för 18+ som man kan komma i kontakt med😊 Saknar att vara i en klubb och spela med andra.

• Redigerat 2022-12-13 09:32 av Herveaux
Niklas
0

Jag frågade en ungdom i huset och fick det här svaret:

Sneaky Dragons
Den är för folk som är 20+
Är på servern Air Star

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

s8x2n6
2

Vi har en klubb på Fluffy Unicorn för 18+-spelare. Ett härligt gäng, som är aktiva för det mesta. Vi har inget aktivitetskrav för medlemmarna, men det dras i event i princip varje vecka. Vi snackar mycket via Discord så det är det krav på 😊 Är du intresserad kan du skicka pm till mig (eller skriva här) så kan jag berätta mer om du vill! 😄

v_sso
0

#0: Vilken server är du på? jag finns på MC och följer gärna tråden i jakt på en klubb/gemenskap med "äldre" spelare då jag själv är 30 :)

isidora_sweetbird10
0

Hej!

Jag är ingen "äldre" spelare m jag säger det så. Har spelat sso sedan 2015. Men söker medisar till min klubb. Fattar om du inte vill gå med😅 Men du kan ju kolla och se vad du tycker ☺

@ironhorsesclub

Länk till hemsidan finns i bion anars sök på:
iron-horses-club.webnode.page

Fanniswiftnest
0

#0: om du spelat sedan start kanske du har spelat dom gamla spelen också? Jag skrev en tråd idag, ”ridklubb för äldre nostalgiker” kika gärna där, finns på air Star😃

zintus
0

Är även jag på jakt efter samma sak, så jag följer gärna den här tråden också. Om inte annat så kanske vi alla som är intresserade kan starta en ihop? Är inget vidare på att leda själv men jag hakar mer än gärna på ifall någon funderar på att skapa! :)

v_sso
0

#6: vilken server finns du på? Jag är ingen ledartyp heller egentligen men vi kanske hittar någon framöver som vill utveckla och ta klubben framåt? Jag är mest intresserad av gemenskapen och några kravlösa event då och då :)

Jag finns på MC
Vivienne Mistfall

zintus
0

#7: Jag finns också på MC! Provar att lägga till dig som vän när jag är inne så kan vi prata vidare! Heter Koko Pokpok ^^